Par Mans Home3

Lai mēs būtu rokas stiepiena attālumā, iesakām izmantot sadaļu Saziņa, kur centīsimies atbildēt uz visiem uzdotajiem jautājumiem. Šajā sadaļā ir iespējams arī ātri un ērti pieteikt pakalpojuma izmaiņas.

Lai nomainītu kontaktinformāciju, nepieciešams pieslēgties pašapkalpošanās portāla sadaļai Kontaktinformācija.
Pašapkalpošanās portāls sniedz iespēju sekot līdzi visiem jaunumiem vienuviet.

Vai atbilde bija noderīga?

Pašapkalpošanās portālam ir iespējams reģistrēties vairākos veidos:
  • Ar skatīšanās karti. Reģistrējoties ir jāzina klienta numurs, skatīšanās kartes numurs un jāizveido drošības parole
  • Ar īsziņas koda palīdzību. Reģistrējoties ir jāzina klienta numurs un līgumā norādītais telefona numurs. Jāiepazīstas ar noteikumiem un jāapstiprina tos, lai varētu turpināt reģistrēšanos

Vai atbilde bija noderīga?

Lai varētu veiksmīgi pieslēgties pašapkalpošanās portālam, ir nepieciešams klienta numurs (atrodams līgumā, kā arī ikmēneša rēķinos) un parole.

Vai atbilde bija noderīga?

Lai atjaunotu paroli, jādodas uz pašapkalpošanās portālu un un jānospiež poga - Ajaunot paroli. Te būs nepieciešams zināt klienta numuru, skatīšanās kartes numuru un būs jāizveido jauna parole.

Atjaunot paroli var divos veidos:
  • Paroles atjaunošana, izmantojot klienta numuru un skatīšanās kartes numuru
  • Paroles atjaunošana, izmantojot klienta numuru uz telefona numuru

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601