Kas notiek, ja es kavēju rēķina samaksu?

Ja mēs nesaņemsim maksājumu, pabrīdinot Tevi, mums būs tiesības ierobežot Tev pakalpojumu izmantošanu. Atjaunot sakarus varēsim tikai tad, kad būs samaksāts rēķins un savā kontā būsim saņēmuši samaksas summu. Saprotam, ka dzīvē gadās dažādas situācijas, tāpēc pēc atgādinājuma cerēsim, ka veiksi samaksu uzreiz.

Ja nevari samaksāt uzreiz

Ja radusies situācija, ka maksājumu nevari veikt laikus, negaidi zvanu no mums, bet savlaicīgi dod ziņu, rakstot uz info@bite.lv, zvanot 1601 vai atnākot uz Bites salonu. 
 

Kā mēs Tev šajā situācijā varam palīdzēt?

Ļausim Tev atlikt maksājumu vienu reizi, ja Tu:

- esi maksājis vismaz 3 pilnus rēķinus;
- neesi atlicis maksājumu iepriekšējā mēnesī.

Atceries, ka rēķina maksājumu ir iespējams atlikt tikai vienu reizi!
 

Ja esi samaksājis nepilnu summu

Ja esi veicis daļēju samaksu parāda summai, tas neskaitās kā pilnīgi nosegts parāds un pakalpojumi joprojām var tikt ierobežoti.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601