Ko darīt, ja ir pazudis vai nozagts telefons?

Ja vēlies nobloķēt SIM karti
1. Nobloķē SIM karti ManaBite - ienāc savā profilā www.manabite.lv, izvēlies sadaļu Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība > Bloķēt šo SIM karti.
2. Raksti uz info@bite.lv (uzreiz norādi savu klienta numuru un klienta paroli identifikācijai, kā arī precizē telefona numuru, lai kolēģi var ātrāk Tev palīdzēt).
3. Zvani 1601 vai 22550000 (ja esi biznesa klients). Zvanu reģistrēsim un iespēju robežās operatīvi reaģēsim arī tad, ja būsi mūs sazvanījis ārpus darba laika.
4. Dodies uz tuvāko Bites salonu.
*Ņem vērā - ja SIM karti neatjaunosi viena mēneša laikā no bloķēšanas brīža, līgums par šo numuru tiks automātisks pārtraukts.

Ja vēlies nobloķēt ierīces IMEI kodu:
Ja telefons ir paņemts nomaksā Bitē, tad pietiks ar iesniegumu. Ja tas ir pirkts par pilnu cenu vai citā uzņēmumā, būs nepieciešams garantijas talons un čeks vai telefona kastīte. Iesniegumu vari uzrakstīt jebkurā Bites salonā vai elektroniski - sūtot to ar derīgu e-parakstu uz info@bite.lv.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601