Home3 līgums, veidlapas un lietošanas noteikumi

Lai pieteiktu izmaiņas, jādodas uz pašapkalpošanās portāla sadaļu Saziņa vai arī jāizvēlas ērtāko saziņas veidu. Kontaktinformācija saziņai pieejama šeit.

Vai atbilde bija noderīga?

Ja pakalpojuma iekārta ir bojāta un jāveic tās nomaiņu, ir nepieciešams nodot iekārtu, barošanas bloku un pulti, kā arī savienojuma kabeli (RCA, HDMI vai SCART). Skatīšanās karte paliek esošā un netiek mainīta. Par pakalpojumu iekārtu maiņu nepieciešams sazināties ar mums, izvēloties atbilstošo kontaktinformāciju šeit.

Līguma ietvaros klientiem iekārtas tiek subsidētas, kas nozīmē, ka pēc līguma termiņa beigām mūsu izsniegtās iekārtas paliek klienta īpašumā, tāpēc nekas, izņemot skatīšanās karti, nav jāatgriež.

Ja esat iegādājies iekārtu nomaksā, nomaksas līguma pārtraukšanas gadījumā būs jāatmaksā atlikusī iekārtas vērtība.

Vai atbilde bija noderīga?

Ja radušies jautājumi, uz kuriem atbildes nevarat atrast Biežāk uzdoto jautājumu sadaļā Home3, lūdzam sazināties ar mums! Kontaktinformācija saziņai pieejama šeit.
  • 8686
  • 80 205 379 (bez maksas)
Ārpus darba laika lūdzam atstāt ziņu automātiskajā atbildētājā.

Vai atbilde bija noderīga?

Iekārtas var nodot mūsu birojā, Uriekstes iela 2A - 24, 1. stāvā, Rīga, LV-1005
Biroja darba laiks: 09:00 - 17:00 (no pirmdienas līdz ceturtdienai), 09:00 - 16:00 (piektdienās). To iespējams izdarīt tikai personai, kas veikusi preces iegādi.

Ja nepieciešams nodot tikai skatīšanās karti, to iespējams izdarīt, nosūtot karti pa pastu uz adresi Latgales iela 495, Rumbula, Stopiņu pagasts, Ropažu novads, LV-2121.

Vai atbilde bija noderīga?

Ja radušies jautājumi, uz kuriem atbildes nevarat atrast Biežāk uzdoto jautājumu sadaļā Home3, lūdzam sazināties ar mums! Kontaktinformācija saziņai pieejama šeit.
  • 8686
  • 80 205 379 (bez maksas)
Ārpus darba laika lūdzam atstāt ziņu automātiskajā atbildētājā.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601