VIEDAIS ZVANU PĀRVALDNIEKS

Izmantojiet iespēju uzlabot biznesa komunikāciju, pārvaldot uzņēmuma ienākošo un izejošo zvanu plūsmu.

Izmēģiniet bez maksas

Biznesa saziņas komplekts

Bizness Neierobežots bez datu patēriņa sliekšņa un Viedais zvanu pārvaldnieks izcilai uzņēmuma komunikācijai

Izvēlieties komplektu

 

 

Internets bez apjoma ierobežojuma

10 GB internets EEZ valstīs

Antivīruss drošam internetam

Neierobežoti zvani un SMS EEZ valstīs

100 minūtes zvaniem uz un no NVS

200 MB internets NVS

 

Pārskatāma zvanu statistika

Vienots izejošo zvanu numurs

Interaktīva balss atbilde (IVR)

Ienākošo zvanu menedžments

Darba laika iestatīšana

Drošs sarunu ieraksts

Vērtīgas ērtības

Bites Viedais zvanu pārvaldnieks ir ērts rīks gan lielu, gan mazu uzņēmumu telefonsakaru pārraudzīšanai. Izmantojiet tādas pakalpojuma nodrošinātās funkcijas kā:

  • Automātiska sveiciena teksta atskaņošanu zvanītājam

  • Zvanu novirzīšanu citiem, ja adresāts ir aizņemts

  • Sarunu ierakstīšanu

Līdzekļu ietaupījums

Pakalpojums Viedais sarunu pārvaldnieks ļauj Jūsu uzņēmumam samazināt telefonsarunu pārvaldīšanas izdevumus.

Biznesa klases sakari

Viedais sarunu pārvaldnieks nodrošina iespēju izveidot efektīvu un kvalitatīvu klientu apkalpošanu.

Pārvaldība 24 h diennaktī

Pārvaldiet pakalpojuma iestatījumus mājas lapā no jebkuras vietas un jebkurā laikā.

 

Pakalpojuma funkcijas

Viedā sarunu pārvaldnieka vērtīgākie risinājumi Jūsu biznesam.

 
  • Sarunu statistika

    Ērti lejupielādējama gan kopējo, gan individuālo zvanu statistika.

     
  • Izejošā numura uzstādīšana

    Vienots izejošo zvanu numurs Jūsu uzņēmuma darbiniekiem.

     
  • Interaktīvā balss atbilde (IVR)

    IVR ar tālākas darbības izvēli, lai zvani nonāktu pie atbilstošākā darbinieka.

     
  • Ienākošo zvanu koordinēšana

    Ienākošo zvanu pārvirzīšana konkrētiem numuriem vai balss pastam.

     
  • Balss pasts

    Iespēju atstāt Jums balss ziņu mirkļos, kad nevarat runāt vai ārpus darbalaika.

     
  • Darba laika pārvaldīšana

    Ienākošo zvanu iestatīšana darba un ārpus darba laika stundās.

     
  • Sarunu ieraksts

    Ierakstīto sarunu iespējams saglabāt mākoņglabātuvē vai FTP serverī.

     
  • Zvanu rinda

    Iespēja kārtot ienākošos zvanus rindā, un noteikt, - kas rindu apkalpo.

     

Vienkārša
administrēšana

Pakalpojumu iespējams pārvaldīt datorā, planšetē vai telefona aplikācijā. Lai vienkāršajā un intuitīvi saprotamajā sistēmā rediģētu katram uzņēmuma telefona numuram piešķirtās funkcijas, nav nepieciešama iepriekšēja sagatavošanās.

Kas jādara?

Piesakiet pakalpojumu te vai pie Bites biznesa menedžera

Sagaidiet pieeju pakalpojumam vai pieslēdziet to Manabite.lv

Dodieties uz Manabite.lv un sāciet izmantot “Viedo zvanu pārvaldnieku”

Viedā zvanu pārvaldnieka pielietojums dažādās nozarēs

Nekustamais

Brokeru aģentūras, iznomātāji, pārvaldnieki, būvnieki u.c.

Pakalpojumi

Skaistumkopšanas saloni, autorservisi, ēdināšanas iestādes u.c.

Tirdzniecība

Veikali, piegādātāji, mazumtirdzniecība, internetveikali u.c.

Transports

Kurjeri, loģistika, taksometru pakalpojumi, pasažieru pārvadāšana u.c.

Biežāk uzdotie jautājumi

Jūs varat pieteikties pakalpojumam mājas lapā, kā arī zvanot Bites Biznesa apkalpošanas komandai pa telefonu 22550000. 
Esošajiem Bites biznesa klientiem pakalpojumam visērtāk pieteikties, sazinoties ar uzņēmuma Bites biznesa menedžeri vai pieslēgt pašiem, izmantojot pašapkalpošanās portālu manabite.lv

Ja rodas tehniski traucējumi “Viedais zvanu pārvaldnieks” darbībā, lūgums sazināties ar Jūsu uzņēmuma biznesa menedžeri vai zvanīt Bites Biznesa apkalpošanas komandai uz tālruni 22550000

Pakalpojumu var izmantot tikai Latvijas teritorijā un tikai tad, ja Abonents ir reģistrēts Latvijas teritorijā esošās mobilo sakaru stacijās. Izmantojot viesabonēšanas pakalpojumu (pieslēdzoties ārvalstu operatora mobilo sakaru stacijām), “Viedais zvanu pārvaldnieks” nedarbosies, bet Abonents varēs veikt un saņemt zvanus tāpat kā abonentiem, kas neizmanto “Viedā zvanu pārvaldnieka” pakalpojumu.

"Viedā zvanu pārvaldnieka" pakalpojuma izmantošanas laikā, apstrādājot personas datus, Abonentam par saviem līdzekļiem jānodrošina apstrādāto personas datu aizsardzība, izmantojot pienācīgus tehniskos līdzekļus un veicot organizatoriskos pasākumus, kas paredzēti apstrādāto personas datu aizsardzībai no prettiesiskas iznīcināšanas, sabojāšanas, izmainīšanas, pazaudēšanas, atklāšanas, kā arī no jebkādas pretlikumīgas apstrādāšanas. Šiem pasākumiem jānodrošina nepieciešamais aizsardzības līmenis, kas atbilst apstrādājamo datu veidam un to apstrādes riskiem. Abonentam, ja nepieciešams, šādiem pasākumiem jānodrošina ieviešanas izmaksas, turklāt jānosaka arī datu apstrādes veids, apjoms, konteksts un mērķi, kā arī apstrādes risks fizisko personu, kuru personas dati tiek apstrādāti, tiesībām un brīvībai. Bite neatbild par Abonentam nodarītajiem zaudējumiem/kaitējumu, kas radušies nepareizas un / vai prettiesiskas personas datu apstrādes rezultātā, pakalpojuma “Viedais zvanu pārvaldnieks”, izmantošanas laikā.