VIEDAIS ZVANU PĀRVALDNIEKS
Izmantojiet iespēju uzlabot biznesa komunikāciju, pārvaldot uzņēmuma ienākošo un izejošo zvanu plūsmu.

Biznesa saziņas komplekts
Bizness Neierobežots bez datu patēriņa sliekšņa un Viedais zvanu pārvaldnieks izcilai uzņēmuma komunikācijai
Noteikumi


Internets bez apjoma ierobežojuma

10 GB internets EEZ valstīs

Antivīruss drošam internetam

Neierobežoti zvani un SMS EEZ valstīs

100 minūtes zvaniem uz un no NVS

200 MB internets NVS


Pārskatāma zvanu statistika

Vienots izejošo zvanu numurs

Interaktīva balss atbilde (IVR)

Ienākošo zvanu menedžments

Darba laika iestatīšana

Drošs sarunu ieraksts
Vērtīgas ērtības
Bites Viedais zvanu pārvaldnieks ir ērts rīks gan lielu, gan mazu uzņēmumu telefonsakaru pārraudzīšanai. Izmantojiet tādas pakalpojuma nodrošinātās funkcijas kā:
Automātiska sveiciena teksta atskaņošanu zvanītājam
Zvanu novirzīšanu citiem, ja adresāts ir aizņemts
Sarunu ierakstīšanu
Līdzekļu ietaupījums
Pakalpojums Viedais sarunu pārvaldnieks ļauj Jūsu uzņēmumam samazināt telefonsarunu pārvaldīšanas izdevumus.

Biznesa klases sakari
Viedais sarunu pārvaldnieks nodrošina iespēju izveidot efektīvu un kvalitatīvu klientu apkalpošanu.

Pārvaldība 24 h diennaktī
Pārvaldiet pakalpojuma iestatījumus mājas lapā no jebkuras vietas un jebkurā laikā.

Pakalpojuma funkcijas
Viedā sarunu pārvaldnieka vērtīgākie risinājumi Jūsu biznesam.
Vienkārša
administrēšana
Pakalpojumu iespējams pārvaldīt datorā, planšetē vai telefona aplikācijā. Lai vienkāršajā un intuitīvi saprotamajā sistēmā rediģētu katram uzņēmuma telefona numuram piešķirtās funkcijas, nav nepieciešama iepriekšēja sagatavošanās.

Kas jādara?

Piesakiet pakalpojumu te vai pie Bites biznesa menedžera

Sagaidiet pieeju pakalpojumam vai pieslēdziet to Manabite.lv

Dodieties uz Manabite.lv un sāciet izmantot “Viedo zvanu pārvaldnieku”
Biežāk uzdotie jautājumi
Jūs varat pieteikties pakalpojumam mājas lapā, kā arī zvanot Bites Biznesa apkalpošanas komandai pa telefonu 22550000.
Esošajiem Bites biznesa klientiem pakalpojumam visērtāk pieteikties, sazinoties ar uzņēmuma Bites biznesa menedžeri vai pieslēgt pašiem, izmantojot pašapkalpošanās portālu manabite.lv
Ja rodas tehniski traucējumi “Viedais zvanu pārvaldnieks” darbībā, lūgums sazināties ar Jūsu uzņēmuma biznesa menedžeri vai zvanīt Bites Biznesa apkalpošanas komandai uz tālruni 22550000
Pakalpojumu var izmantot tikai Latvijas teritorijā un tikai tad, ja Abonents ir reģistrēts Latvijas teritorijā esošās mobilo sakaru stacijās. Izmantojot viesabonēšanas pakalpojumu (pieslēdzoties ārvalstu operatora mobilo sakaru stacijām), “Viedais zvanu pārvaldnieks” nedarbosies, bet Abonents varēs veikt un saņemt zvanus tāpat kā abonentiem, kas neizmanto “Viedā zvanu pārvaldnieka” pakalpojumu.
"Viedā zvanu pārvaldnieka" pakalpojuma izmantošanas laikā, apstrādājot personas datus, Abonentam par saviem līdzekļiem jānodrošina apstrādāto personas datu aizsardzība, izmantojot pienācīgus tehniskos līdzekļus un veicot organizatoriskos pasākumus, kas paredzēti apstrādāto personas datu aizsardzībai no prettiesiskas iznīcināšanas, sabojāšanas, izmainīšanas, pazaudēšanas, atklāšanas, kā arī no jebkādas pretlikumīgas apstrādāšanas. Šiem pasākumiem jānodrošina nepieciešamais aizsardzības līmenis, kas atbilst apstrādājamo datu veidam un to apstrādes riskiem. Abonentam, ja nepieciešams, šādiem pasākumiem jānodrošina ieviešanas izmaksas, turklāt jānosaka arī datu apstrādes veids, apjoms, konteksts un mērķi, kā arī apstrādes risks fizisko personu, kuru personas dati tiek apstrādāti, tiesībām un brīvībai. Bite neatbild par Abonentam nodarītajiem zaudējumiem/kaitējumu, kas radušies nepareizas un / vai prettiesiskas personas datu apstrādes rezultātā, pakalpojuma “Viedais zvanu pārvaldnieks”, izmantošanas laikā.