ManaBite lietošanas noteikumi

1.    Noteikumos lietotie termini 
1.1.    ManaBite – Bite pašapkalpošanās portāls www.manabite.lv un/vai ManaBite mobilā aplikācija. 
1.2.    Bite – SIA “BITE Latvija”. 
1.3.    Abonents – fiziska vai juridiska persona, kas ir noslēgusi līgumu par elektronisko sakaru pakalpojumu saņemšanu no Bite. 
1.4.    Lietotājs – fiziska vai juridiska persona, kura izmanto Bite elektronisko sakaru pakalpojumus. 
1.5.    Klients – ManaBite lietotājs (gan Abonents, gan Lietotājs), kas bez maksas lieto ManaBite saskaņā ar šiem Noteikumiem. 
1.6.    E-pasts – Klienta izvēlētais e-pasts, ko klients izvēlējies reģistrācijai ManaBite vai norādījis Līgumā. 1.7. Parole - Klienta izvēlēta burtu un/vai ciparu kombinācija, ko lieto, pieslēdzoties ManaBite. 
1.7.    ManaBite profils – Klienta vai Bite izveidots personīgs Klienta konts ManaBite. 
1.8.    Ikdienas pakalpojumu lietojums – tekošajā mēnesī izmantoto pakalpojumu (vietēji zvani, zvani viesabonēšanā, starptautiskie zvani, SMS Latvijā, SMS viesabonēšanā, starptautiskās SMS, internets Latvijā, Internets viesabonēšanā un citi pakalpojumi) apmērs konkrētam numuram. 
1.9.    Līgums - ar SIA „BITE Latvija” noslēgts līgums par elektronisko sakaru pakalpojumu saņemšanu un visi tā pielikumi. 
1.10.    Šo noteikumu mērķis ir informēt Klientu par ManaBite profila reģistrācijas procesu un lietošanas noteikumiem. 

2.    ManaBite profila izveidošana 
2.1.    ManaBite profilu ir tiesības izveidot Klientam, izmantojot 3.punktā norādītos reģistrācijas veidus. Bite ir tiesības izveidot ManaBite profilu Abonentam, ja Bite ir pārbaudījusi Abonenta identitāti. 
2.2.    Ja Abonenta ManaBite profilu izveido Bite, aktivizācijas saiti, kas Abonentam jāapstiprina, Bite nosūta uz Abonenta Līgumā norādīto e-pasta adresi. Tikai pēc aktivizācijas saites apstiprināšanas, Abonentam tiks izveidots ManaBite profils ar tiesībām piekļūt visiem saviem Bite pieslēguma numuriem un tiesībām redzēt detalizētu rēķina pārskatu. 
2.3.    Bite ir tiesības uz Abonenta Līgumā norādīto e-pastu sūtīt atgādinājumu par aktivizācijas saites apstiprināšanu, ja Abonents to nav apstiprinājis. 

3.    Reģistrācija ManaBite 
3.1.    ManaBite var reģistrēties, izmantojot e-pastu vai sociālo tīklu (Google vai Facebook) profilu. 
3.2.    Klientam ir pienākums iepazīties ar šiem Noteikumiem. 
3.3.    Ja izvēlas opciju reģistrēties ar sociālā tīkla profilu, jāizvēlas Google vai Facebook profils un jāizvēlas opcija “reģistrēties”. Lai pabeigtu reģistrāciju, jāievada parole, ko Klients vēlas izmantot reģistrācijai ManaBite. Uz epastu, kas izmantots reģistrācijai sociālajā tīklā, tiks nosūtīta aktivizācijas saite, kas Klientam ir jāapstiprina. Ja epasts sakrīt ar Bite Līgumā norādīto e-pastu un ir unikāls, reģistrācija būs pabeigta un Klients varēs apskatīt visu informāciju par saviem numuriem, izņemot detalizētu rēķina pārskatu. Lai redzētu detalizētu rēķina pārskatu, Klientam ir jāievada Abonenta personas koda pēdējie pieci cipari. 
3.4.    Izvēloties reģistrēties ar e-pastu, jānorāda e-pasts un parole, ko izmantos pašapkalpošanās portālā ManaBite un jāizvēlas opcija “reģistrēties”. Uz e-pastu Bite nosūtīs Klientam aktivizācijas saiti, kas jāapstiprina. Ja Klienta izvēlētais e-pasts sakrīt ar Bite Līgumā norādīto e-pastu un ir unikāls, reģistrācija būs pabeigta un Klients varēs apskatīt visu informāciju par saviem numuriem, izņemot detalizētu rēķina pārskatu. Lai redzētu detalizētu rēķina pārskatu, Klientam ir jāievada Abonenta personas koda pēdējie pieci cipari. 
3.5.    Ja Klienta izvēlētais e-pasts vai sociālā tīkla e-pasts nesakrīt ar Bite Līgumā norādīto e-pastu vai nav unikāls, papildus šo noteikumu 3.3. un 3.4. punktā norādītajam, Klients reģistrāciju turpina, izmantojot internetbanku vai norādot Bite Abonenta numuru un paroli, vai pievienojot konkrētu Bite numuru un saņemot apstiprinājuma īsziņu (SMS). 
3.5.1.    Izmantojot opciju reģistrāciju turpināt ar internetbanku, personas kods tiks pielīdzināts tam, kas tiek atgriezts no internetbankas, un, ja tas sakritīs ar Abonenta personas kodu, Klients piekļūs visiem saviem Bite pieslēguma numuriem ar tiesībām redzēt detalizētu rēķina pārskatu. Ja personas kods nesakrīt, Klientam ir jāizmanto citi reģistrācijas turpināšanas veidi. 
3.5.2.    Izvēloties opciju reģistrāciju turpināt ar Bite Abonenta konta numuru un paroli, Klients piekļūs visiem saviem Bite pieslēguma numuriem ar tiesībām redzēt detalizētu rēķina pārskatu. 
3.5.3.    Izvēloties opciju reģistrāciju turpināt ar SMS, Klients varēs apskatīt visu informāciju par šo konkrēto numuru, izņemot redzēt detalizētu rēķina pārskatu, pie nosacījuma, ka Abonentam Bite tīklā nav citu pieslēguma numuru. Lai redzētu detalizētu rēķina pārskatu par konkrēto pieslēguma numuru, Klientam ir jāievada Abonenta personas koda pēdējie pieci cipari. 
3.5.4.    Ja Abonentam ir vairāki Bite pieslēguma numuri un Klients izvēlas opciju reģistrāciju turpināt ar SMS, Klients ManaBite varēs apskatīties tikai šī numura ikdienas pakalpojumu lietojumu. 
3.6.    Ar vienu un to pašu e-pastu vai sociālā tīkla profilu ManaBite var reģistrēties tikai vienu reizi. 
3.7.    Klientam ir iespēja izvēlēties trīs veidus, kā pēc reģistrācijas ManaBite pieslēgties savam profilam – izmantojot internetbanku, e-pastu un paroli, numura pievienošanu ar SMS vai sociālā tīkla (Google vai Facebook) profilu. 

4.    Vispārīgie noteikumi 
4.1.    ManaBite Klientam ir pieejama informācija par Bite rēķiniem un iespēja tos apmaksāt, informācija par izvēlēto tarifa plānu, pieslēguma numuriem, detalizēts pārskats par saņemtajiem Bite pakalpojumiem (vietējie zvani, zvani viesabonēšanā, starptautiskie zvani, SMS Latvijā, SMS viesabonēšanā, starptautiskās SMS, internets Latvijā, Internets viesabonēšanā un citi pakalpojumi), nomaksas ierīcēm, ja tādas ir iegādātas, iespēja pārbaudīt BITE nomaksas limitu, informācija par citiem Klienta izmantotajiem Bites pakalpojumiem, informācija par aktuālajiem piedāvājumiem, kā arī cita informācija, ko Bite vēlas paziņot Klientam. Klientam ManaBite profilā ir tiesības mainīt izvēlēto tarifu plānu, administrēt papildpakalpojumus, noteikt izmaksu kontroli, bloķēt SIM karti un iespēja veikt citus pakalpojumus. 
4.2.    Bite ir tiesības vienpusēji mainīt ManaBite pieejamo pakalpojumu apjomu. 
4.3.    ManaBite profila saturs ir atkarīgs no Klienta izvēlētā reģistrācijas veida (sk. arī šo noteikumu 3. punktu) un no tā, vai Klients apmeklē ManaBite pašapkalpošanās portālu vai mobilo aplikāciju. 
4.4.    ManaBite ir pieejama Klientiem 24 stundas diennaktī, izņemot tehnisku problēmu gadījumos no Bite neatkarīgu iemeslu dēļ vai sistēmas uzlabošanas gadījumā. 

5.    Klienta tiesības un pienākumi 
5.1.    Klientam ir pienākums nodrošināt, ka trešo personu rīcībā nesankcionēti netiek nodota ManaBite autorizācijas un autentifikācijas līdzekļi, t.sk., e-pasts un parole. Klients uzņemas pilnu atbildību par rīcību ManaBite profilā, atzīstot rīcību par sev saistošu, ja tiek veiktas izmaiņas, izmantojot Klienta autorizācijas un autentifikācijas līdzekļus. 
5.2.    Klientam ir pienākums nekavējoties, bet ne vēlāk kā 24 stundu laikā, paziņot Bite par trešo personu nesankcionētu piekļuvi Klienta autorizācijas un/vai autentifikācijas līdzekļiem, zvanot pa tālruņiem 1601 vai +37125851601, vai apmeklējot jebkuru Bite salonu. 
5.3.    Klientam ir tiesības savā ManaBite profilā veikt izmaiņas kontaktinformācijā un izmantot citus ManaBite piedāvātos pakalpojumus. 
5.4.    Klientam nav tiesību izmantot citas personas ManaBite profilu, izņemot, ja šī persona ir pilnvarojusi šādas darbības veikt. 
5.5.    Klientam ir tiesības dzēst savu ManaBite profilu, nosūtot elektroniski parakstītu pieprasījumu uz info@bite.lv vai iesniedzot parakstītu iesniegumu jebkurā Bites salonā. 

6.    Bite tiesības un pienākumi 
6.1.    Bite nodrošina Klientam tiesības lietot ManaBite portālu 24 stundas diennaktī, izņemot šo noteikumu 4.4. punktā norādītajā gadījumos. 
6.2.    Personas datu apstrāde tiek veikta saskaņā ar Bite Privātuma politiku (sk. sīkāk šo noteikumu 7. punktu). 
6.3.    Bite ir tiesības vienpusēji grozīt šos noteikumus, izmaiņas publicējot www.bite.lv. Izmaiņas stājas spēkā to publicēšanas brīdī. 
6.4.    Bite neatbild par sekām un zaudējumiem, ja Klients ir nodevis piekļuves tiesības savam ManaBite profilam trešajām personām. 
6.5.    Bite ir tiesības dzēst Klienta profilu, ja Klients pārkāpj šos noteikumus, vai neizmanto ManaBite profilu ilgāk kā 10 (desmit) gadus. 

7.    Personas datu apstrāde 
7.1.    Personas datu apstrādes Pārzinis ir SIA “BITE Latvija”, reģ.Nr.40003742426, juridiskā adrese Uriekstes iela 2a-24, Rīga, LV-1005, tālrunis 1601. 
7.2.    Bite veiktās personas datu apstrādes noteikumi ir norādīti Bite Privātuma politikā. Privātuma politika sniedz informāciju par to, kā Bite vāc, apstrādā, glabā, kopīgo, dzēš un aizsargā personas datus, tādējādi nodrošinot, ka Klienta personas dati tiek apstrādāti likumīgi, godprātīgi un Klientam pārredzamā veidā. 

8.    Citi noteikumi 
8.1.    Izmantojot ManaBite, Klients apliecina, ka piekrīt, ka visa informācija, ko Bite paziņo Klientam elektroniski ManaBite profilā, ir vienlīdz saistoša kā papīra formāta dokuments.
 

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601