Baltcom kļūst par daļu no Bites!

Bite un Baltcom, apvienojot savus spēkus, stiprās puses un labākos produktus, kļūst par vēl konkurētspējīgkāku un daudzpusīgāku pakalpojumu sniedzēju!

Svarīga informācija

Mūsu klientu apkalpošanas centrā ir ļoti liela klientu aktivitāte, un šobrīd nevaram atbildēt uz visiem zvaniem, taču saprotam Tavu vēlēšanos saņemt atbildes pēc iespējas ātrāk un darām visu iespējamo, lai to īstenotu. Aicinām Tevi negaidīt rindā un meklēt atbildes sadaļā Biežāk uzdotie jautājumi.
Paldies par sapratni!

Izvēlies sev atbilstošo!

Baltcom klientiem


Izvēlies ērtāko saziņas veidu:

•  Ienāc manabite.lv no 17.07.

•  Zvani uz 22130000

•  Dodies uz tuvāko Bites salonu no 08.07.

Jauniem klientiem


Atstāj savu kontaktinformāciju un mēs piemeklēsim tieši Tev piemērotāko mājas interneta vai televīzijas risinājumu!

Uzzini vairāk par Bites lieliskajiem pakalpojumiem jebkurai gaumei un vajadzībām!

bite.lv

Biežāk uzdotie jautājumi

Nē. Tavs noslēgtais līgums paliek spēkā arī pēc Baltcom pievienošanās BITE Latvija, kas, sākot ar 2024. gada 1. jūliju, turpinās nodrošināt līgumā norādītos pakalpojumus atbilstoši līguma nosacījumiem.
Rēķinu piegādes veids paliek nemainīgs - e-pasts, papīra rēķins, SMS un pašapkalpošanās portāls. 
Ja līdz šim izmantoji mans.baltcom.lv, turpmāk tas būs iespējams izmantojot pašapkalpošanās portālu manabite.lv - vienkārši dodies uz manabite.lv vai lejupielādē aplikāciju un pieslēdzies ar Smart-ID, internetbanku vai e-parakstu.

Ja esi jauns klients, reģistrējies manabite.lv ar e-pastu un autentificējies tieši tāpat - izmantojot Smart-ID, internetbanku vai e-parakstu.
Š.g. jūlijā rēķins tiks nosūtīts nedaudz vēlāk kā ierasts - laika posmā no 15. līdz 31. datumam, un tā apmaksas termiņš būs vismaz 7 dienas. Turpmākajos mēnešos rēķina apmaksas termiņš būs katra mēneša 20. datums, un rēķins būs pieejams vismaz 7 dienas iepriekš.
Rēķinu apmaksa iespējama šādos veidos:  
  • •    ManaBite pašapkalpošanās portālā un aplikācijā, tai skaitā, izmantojot bankas karti
  • •    Veicot pārskaitījumu uz kādu no BITE Latvija bankas kontiem, maksājuma mērķī norādot savu jauno klienta numuru, kurš būs norādīts pirmajā BITE Latvija rēķinā
  • •    Maxima veikalos, Narvesen kioskos, Latvijas Pastā, E-Lats un noteiktās veikalu tīkla Top tirdzniecības vietās, izmantojot uz rēķina atrodamo svītru kodu

Svarīgi! Bites salonos apmaksāt rēķinu nav iespējams.
Ja līdz šim e-rēķinus saņemi savā internetbankā vai izmantoji automātisko rēķinu apmaksu, nekas nav jādara, maksājumi tiks automātiski pārvirzīti uz BITE Latvija kontu. Izņēmums ir Luminor banka, šajā gadījumā nepieciešams pārslēgt jaunu līgumu par BITE Latvija rēķina automātisku apmaksu.  
Ja kopā ar citiem pakalpojumiem Tev ir arī līgums par elektroenerģijas saņemšanu, par to nepieciešams noslēgt atsevišķu automātiskā maksājuma līgumu.
Jā, BITE Latvija būs pieejama visa informācija par maksājumu bilanci Baltcom pievienošanās brīdī BITE Latvija  - gan par pārmaksām, gan parādiem, un tā tiks ņemta vērā pirmā BITE Latvija rēķina izrakstīšanas brīdī - jūlijā.
Ja šobrīd jau izmanto Bites sniegtos pakalpojumus, turpmāk rēķinus par pakalpojumiem, ko līdz šim nodrošināja Baltcom, nosūtīsim vai nu apvienotā vai atsevišķā BITE Latvija rēķinā - gan par saņemtajiem pakalpojumiem, ko līdz šim nodrošināja Baltcom, gan Bite.
Maksājums nekur nepazudīs - tas būs saņemts un tiks novirzīts pakalpojuma apmaksai. Taču turpmāk norēķiniem lūdzam izmantot BITE Latvija rekvizītus, kas ir norādīti informatīvajā vēstulē un rēķinā.
Elektrības rēķins tiks nosūtīts atsevišķi no pārējiem pakalpojumiem līdz katra mēneša 13. datumam.
Sazinoties ar BITE Latvija info tālruni, identifikācijas nolūkos būs jānosauc Baltcom abonenta kods un personas koda pēdējie 5 cipari, vai klientiem, kas lieto Bites pakalpojumus, uzstādītā Bites klienta parole. Jaunais Bites klienta numurs būs redzams pirmajā BITE Latvija rēķinā, kuru turpmāk aicināsim izmantot identifikācijai.
Jā, visi uzsāktie procesi tiks nodoti BITE Latvija un savlaicīgi atrisināti.