Что нужно делать, если застрахованное устройство разбилось?

Jāaizpilda pieteikums šeit un 5 dienu laikā jāsagaida apstiprinājuma e-pasts no AON, remonta pakalpojuma sniedzēja.
Pēc apliecinājuma saņemšanas, telefonu, planšeti, portatīvo datoru vai viedpulksteni remontā var nodot:
•    nosūtot ar kurjeru
•    nosūtot ar pakomātu
•    nododot TSC autorizētos servisa centros:
      •    Rēzeknes iela 5a, Rīga, +371 67 808 808 - visu vadošo ražotāju ierīces
      •    Blaumaņa iela 5a-1F, Rīga (ieeja no Tērbatas ielas puses) - visa veida Apple ierīces
      •    Slokas ielā 52F, Rīgā - visu vadošo ražotāju ierīces

Servisu centri ir atvērti darba dienās no 9:00 līdz 18:00
Tālrunis darba dienās darba laikā: +371 67 773365
E-pasts: info@tsc.lv 

Pirms ierīces nosūtīšanas lūdzam iepazīties ar ierīces drošas iepakošanas noteikumiem un datu atslēgšanu, kas pieejami AON nosūtītajā apliecinājuma vēstulē par apdrošināšanas gadījuma akceptēšanu.

Ответ был полезен?

Служба поддержки клиентов

Позвони и узнай больше!

1601