Vēstule Bites klientiem no Bites vadītāja

2015 12.18

Pēdējo nedēļu laikā mēs saņemam informāciju par to, ka viens no operatoriem – Tele2 – zvana mūsu klientiem un izplata nepatiesu informāciju par Bites slikto finansiālo stāvokli, aiziešanu no Latvijas tirgus un citus melus. Vienu no piemēriem iespējams noklausīties šeit

 

Mēs esam ierakstījuši vairākas šādas sarunas un vērsušies atbildīgajā iestādē – Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, ar lūgumu apturēt šo slikto praksi un negodīgo konkurences paņēmienu. Taču, kamēr lieta vēl tiek izskatīta, Tele2 aizvien izplata šos melus un turpina sliktu komercpraksi.

 

Ieskatoties tikai tajā, ko raksta mediji, ir grūti atšķirt patiesību no meliem, un ne visiem ir laiks iedziļināties un uzmeklēt patiesos faktus un datus, tādēļ liela daļa mūsu klientu tiek apmuļķoti.

 

Lai izskaidrotu situāciju un patiesos faktus mūsu klientiem, es lūdzu ikvienu, kurš ir saņēmis šādu informāciju, sazināties, zvanot uz 1601 vai rakstot uz info@bite.lv. Mana komanda tūdaļ pat sazināsies ar ikvienu, atbildēs uz visiem jautājumiem un sniegs patiesu informāciju par Bites finansiālo situāciju. 

 

Ar cieņu, 
Freds Renčaks

2017 04.27

Bite nopietni piesaka sevi biznesa segmentā

Uzsākot biznesa segmenta attīstības programmu, mobilo sakaru operators Bite nāk klajā ar specializētu pamata tarifu un papildu priekšrocību piedāvājumu uzņēmējiem. 

Lasīt tālāk
2017 04.25

Turpmāk Bites klienti varēs vairāk ar bagātīgajiem tarifu plāniem

No otrdienas, 25.aprīļa, mobilo sakaru operators Bite sāks piedāvāt jaunus un krietni bagātīgākus tarifu plānus, kas salāgoti ar aktuālajām klientu vajadzībām un ieradumiem, informēja Bite vadītājs Kaspars Buls.

Lasīt tālāk