Vai gudrāk telefonu atstāt mājās, vai tomēr apdrošināt?

2016 10.26

Saplīsis telefona ekrāns vienmēr ir negaidīts un nelaikā. Tomēr, kā rāda dati, ievērojama daļa Latvijas iedzīvotāju ir saskārušies ar šo problēmu. Vai nu pieredzes vadīti, vai bailēs no citu pieredzētā, tie ne tikai ierobežo savus telefona lietošanas paradumus, bet arī tērē līdzekļus, iegādājoties telefoniem maciņus vai vāciņus, kas gan ne vienmēr spēj palīgu paglābt no saplīšanas. Tajā pašā laikā, brīdī, kad telefona ekrāns patiesi ir saplīsis, lielākajā daļā gadījumu tie izvēlas to nemaz nesalabot un vēlas, kaut telefona ekrāns būtu bijis apdrošināts.

Kā rāda dati, viedtālruņi mūsu dzīvē ienāk arvien straujāk, mēs investējam tajos vairāk, taču tas, savukārt, arvien sāpīgākus padara mirkļus, kad nākas no palīga šķirties. Nesen veiktā Civitta pētījumā atklāts, ka 77% Latvijas iedzīvotāju, vecumā no 15- 60 gadiem, lieto viedtālruni. Tomēr, līdz ar ērtībām, ko tas sniedz, nāk arī bažas par tā iespējamu saplēšanu, saskrāpēšanu vai citādu sabojāšanu. Izrādās, 90% cilvēku, iegādājoties jaunu telefonu, sākotnēji pret to izturas īpaši uzmanīgi, lai tikai nesabojātu vai nesaplēstu. Tas nozīmē, ka jaunais palīgs tiek atstāts mājās, dodoties, piemēram, ceļojumā, vai citādi ierobežota tā lietošana, tādējādi neizbaudot visu, ko jauns viedtālrunis spēj sniegt. Tāpat, tiek tērēti līdzekļi, lai iegādātos aksesuārus, kas varētu telefonu pasargāt no nejaušām nelaimēm – 59% aptaujāto savu telefonu cenšas pasargāt ar maciņa vai vāciņa palīdzību.

Tomēr no negaidītām situācijām vienmēr pasargāt sevi nav iespējams un, kā rāda statistika, tieši ekrāna bojājumi ir biežāk sastopamā nelaime telefonu īpašniekiem. 57% aptaujāto vismaz reizi dzīvē ir sasituši viedtālruņa ekrānu un, kas interesanti, biežāk to dara vīrieši (40%), nekā sievietes (29%). Tāpat, tendence rāda, ka ekrāna plīšanas biežums vairāk attiecināms uz jauniem cilvēkiem – ar šādu problēmu saskārušies pat 52% jauniešu, vecumā no 15 – 29 gadiem. Jaunieši vairāk novērtē telefona sniegtās iespējas un cenšas tās izmantot ikkatrā ikdienas solī, izbaudot it visu, ko mūsdienīgs viedtālrunis spēj sniegt. 

“Kā rāda mūsu pieredze, telefonu ekrāna bojājumi ir biežāk sastopamā problēma, ko klienti mums lūdz risināt. Un, kas ir īpaši nepatīkami – saplīsis ekrāns vienmēr ir nelaikā, jo tas nozīmē papildu laika patēriņu, vedot to uz servisu, kā arī negaidītus un diezgan augstus izdevumus – vidēji ekrāna nomaiņa maksā ap 200EUR. Iespējams, tas ir iemesls, kādēļ pat 56% cilvēku, kam ir saplīsis telefona ekrāns, to tā arī nenomaina, sakot, ka tas ir dārgi un laikietilpīgi. Un tā tad tas telefons stāv plauktā, nelietots,” komentē Bite Latvija Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Oksana Stankeviča, “Telefona apdrošināšana ir lielisks risinājums, jo ir kā glābiņš neparedzētās situācijās. Piemēram, esam jau saņēmuši labas atsauksmes no klientiem par Bites piedāvāto apdrošināšanu. Pavisam nesen bija gadījums, kad nejauši kliente saplēsa ekrānu tikai pirms nedēļas iegādātam telefonam. Šādā situācijā Bites apdrošināšana ne tikai sedz ekrāna nomaiņu, bet arī aizbrauc telefonam pakaļ, lai arī kur Latvijā tas atrastos un pēc remonta nogādā atpakaļ īpašniekam.”

Aptauja par pieredzi ar telefonu un tā ekrāna bojājumiem, veikta šī gada septembrī, internetā aptaujājot vairāk kā tūkstoti cilvēku, vecumā no 15 līdz 74 gadiem. 

2017 04.25

Turpmāk Bites klienti varēs vairāk ar bagātīgajiem tarifu plāniem

No otrdienas, 25.aprīļa, mobilo sakaru operators Bite sāks piedāvāt jaunus un krietni bagātīgākus tarifu plānus, kas salāgoti ar aktuālajām klientu vajadzībām un ieradumiem, informēja Bite vadītājs Kaspars Buls.

Lasīt tālāk
2017 04.24

BITE uzlabo mobilā interneta pārklājumu uz Latgales lielākajiem autoceļiem

Pieaugot satiksmes intensitātei uz Latvijas lielākajiem autoceļiem, kā arī mainoties mobilo ierīču lietošanas paradumiem, mobilo sakaru operators BITE šogad ieplānojis vērienīgas investīcijas interneta pārklājumu paplašināšanā un ātruma uzlabošanā uz šiem ceļiem. 

Lasīt tālāk