Bite saskaitījusi tēriņus un ienākumus par 2011.gadu

2012 03.01

 

Bites klientu skaits 2011. gada beigās ir sasniedzis 400 tūkstošus. Tas nozīmē, ka gada laikā klientu pulks audzis teju par 25%.  Arī uzņēmuma ieņēmumi ir auguši proporcionāli klientu skaitam. Ja salīdzinām 2010. gada pēdējo ceturksni ar to pašu periodu aizvadītajā gadā, redzam ka ieņēmumi palielinājušies par 26%. Tomēr apskatot mobilo sakaru tirgu kopumā, Bites finanšu vadītāja Anna Fadejeva analizē kāpēc Bites ieņēmumi neaug tik strauji kā, piemēram, tirgus līderim LMT. “Apskatot LMT finanšu rādītājus, redzam, ka no ceturkšņa uz ceturksni ieņēmumi 2011. gadā aug daudz straujāk nekā klientu skaits. Es prātoju kā tas tā sanāk.”

 

Atskatoties uz 2011. gada Bites tēriņiem un ieņēmumiem, Anna Fadejeva secina: „Lielākie ienākumi mums ir no klientiem sniegtajiem pakalpojumiem, maksām, ko operatori veic savā starpā, viesabonēšanas jeb ciemiņiem no citām valstīm, kas atbraucot uz Latviju, pieslēdzas Bites tīklam. Starp citu, tas šogad mums ļāvis uzrādīt pozitīvu EBITDA (peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas), peļņas rādītāju - par 2011.gadu  tie bija 1,9 miljoni latu. Vislielākajā mērā tas ir pateicoties straujam klientu pieplūdumam un tam, ka lielākā daļa cilvēku, kas mainīja operatoru, nāca pie mums”.

 

Tomēr ik gadu uzņēmumam ir virkne izdevumu, lai tas spētu nodrošināt ne tikai labus mobilos sakarus saviem klientiem, bet spētu tos pārsteigt arī ar dažādiem jauniem pakalpojumiem, kas pieredzi, lietojot mobilo telefonu, padara daudz patīkamāku. „Nauda, ko nopelnām nekādā stikla burkā netiek likta.  Lielākā daļa ko nopelnām, tiek ieguldīta lietās ar mērķi uzlabot mūsu klientu pieredzi ar Bites pakalpojumiem un biežāk pārsteigt ar labākiem un interesantākiem risinājumiem, ko varbūt no operatoriem cilvēki pat negaida,” stāstā Anna Fadejeva, Bites finanšu vadītāja.

2017 04.25

Turpmāk Bites klienti varēs vairāk ar bagātīgajiem tarifu plāniem

No otrdienas, 25.aprīļa, mobilo sakaru operators Bite sāks piedāvāt jaunus un krietni bagātīgākus tarifu plānus, kas salāgoti ar aktuālajām klientu vajadzībām un ieradumiem, informēja Bite vadītājs Kaspars Buls.

Lasīt tālāk
2017 04.24

BITE uzlabo mobilā interneta pārklājumu uz Latgales lielākajiem autoceļiem

Pieaugot satiksmes intensitātei uz Latvijas lielākajiem autoceļiem, kā arī mainoties mobilo ierīču lietošanas paradumiem, mobilo sakaru operators BITE šogad ieplānojis vērienīgas investīcijas interneta pārklājumu paplašināšanā un ātruma uzlabošanā uz šiem ceļiem. 

Lasīt tālāk