Bite piedāvā jaunu pieeju viesabonēšanai ES, ļaujot komunicēt četras reizes vairāk

2016 01.28

Šādu iespēju nodrošinās pavisam jauna pieeja viesabonēšanas pakalpojumiem, kas par fiksētu maksu piedāvā noteiktu zvana minūšu, īsziņu un megabaitu skaitu. Jaunie pakalpojumi ne tikai ļaus atļauties vairāk, bet arī piedāvās izvēlēties sev piemērotāko apjomu, aizvien nezaudējot kontroli par izmaksām.

 

“Veicot aptauju, mēs noskaidrojām, ka 83% cilvēku vēlētos lietot pakalpojumu, kurā par fiksētu maksu būtu iekļauts konkrēts apjoms zvanu, SMS un interneta MB, lietošanai viesabonēšanā,” saka Bite Latvija komercdirektore Kristīne Britāne. “Tādēļ arī izveidojām pakalpojumus Diena Eiropā, Nedēļa Eiropā un Mēnesis Eiropā, kas piedāvā izdevīgākās cenas, kādas jebkad bijušas, un ļauj pateikt ko vairāk, kā tikai ātru ‘Esmu veiksmīgi atlidojis’.” 

 

Klientiem būs pieejami trīs dažādi pakalpojuma veidi, atkarībā no tā, cik ilgu laiku plāno pavadīt ārzemēs. Diena Eiropā pakalpojumā būs pieejamas 20 zvana minūtes, 20 SMS un 20 MB interneta lietošanai, kas maksās 2,50EUR. Nedēļa Eiropā – 50min, 50 SMS un 50 MB par 6 EUR, Mēnesis Eiropā – 120min, 120 SMS un 120 MB par 11 EUR. Salīdzinot ar cenām, kas ir spēkā šobrīd par vienu pakalpojuma vienību, jaunās pieejas pakalpojumi klientiem ir pat par 80% izdevīgāki.

 

“Dodoties uz ārzemēm, komunicēšanas ieradumi nemainās, mēs vienkārši esam raduši sevi ierobežot, baidoties no liela rēķina. Tādēļ ir svarīgi, lai arī ceļojumā varētu justies brīvi, liekot bildes Facebook, saņemot un sūtot e-pastus, sazinoties WhatsApp vai ielūkojoties kartē,” turpina Kristīne Britāne. 

 

Pētījums arī parāda, ka 80% no aptaujātajiem ir svarīgi, ceļojot, zināt kādas izmaksas būs par izmantotajiem mobilajiem pakalpojumiem. Tādēļ fiksēta maksa par konkrētu pakalpojumu apjomu, informatīvas īsziņas par iztērētajām vienībām, Bites Datumērs un izmaksu kontrole nodrošinās to, ka ceļojuma emocijas tiek izbaudītas, neuztraucoties par mobilajiem sakariem. Tāpat, ikvienam klientam, atrodoties ceļojumā Eiropas Savienībā, ir iespēja bez maksas zvanīt uz Bites klientu apkalpošanas tālruni +371 25850688.

 

Vienmēr vairāk:
Anete Jansone
t: +371 25544143
e: anete.jansone@bite.lv

2017 04.27

Bite nopietni piesaka sevi biznesa segmentā

Uzsākot biznesa segmenta attīstības programmu, mobilo sakaru operators Bite nāk klajā ar specializētu pamata tarifu un papildu priekšrocību piedāvājumu uzņēmējiem. 

Lasīt tālāk
2017 04.25

Turpmāk Bites klienti varēs vairāk ar bagātīgajiem tarifu plāniem

No otrdienas, 25.aprīļa, mobilo sakaru operators Bite sāks piedāvāt jaunus un krietni bagātīgākus tarifu plānus, kas salāgoti ar aktuālajām klientu vajadzībām un ieradumiem, informēja Bite vadītājs Kaspars Buls.

Lasīt tālāk