Bite investē 85 000 EUR, lai sniegtu vēl labāku klientu servisu

2017 03.13

Pieaugot pārdoto viedtālruņu skaitam, ir svarīgi nepārtraukti attīstīt arī klientu servisu, sekojot aktuālajām vajadzībām. Viena no šādām vajadzībām ir iespēja viegli un ātri pārkopēt nepieciešamo informāciju no vecā telefona – jaunajā. Tādēļ Bite visos salonos ievieš inovatīvu servisu, kas šo procesu padarīs ievērojami ātrāku un vienkāršāku.

Jaunākie dati rāda, ka, salīdzinot ar 2015.gadā Bitē pārdoto viedtālruņu skaitu, 2016. gadā tas ir pieaudzis par 30%, un tendence liecina, ka šis skaits tikai turpinās augt. Viedtālrunis ieņem svarīgu lomu mūsdienu ikdienā, un lai arī pašas ierīces cilvēki vēlas mainīt pret jaunām arvien biežāk, par izaicinājumu kļūst informācijas pārnešana no vecā telefona – jaunajā.

Telefons vairs nav tikai saziņas līdzeklis. Mēs redzam, ka arvien vairāk klientu tajā glabā ne tikai svarīgus kontaktus, bet arī mīļas īsziņas, bildes, video ar bērnu pirmajiem soļiem un iecienītāko mūziku,” komentē Bite Latvija Mārketinga vadītāja Diāna Šmite, “Iegādājoties jaunu telefonu, daudzi vēlētos paņemt šo informāciju sev līdzi. Un, lai gan ir dažādi servisi un iespējas, nereti paša spēkiem klientiem šis process ir par grūtu, sarežģītu un laikietilpīgu.

Inovatīvais serviss nodrošina datu pārnešanu no viena telefona uz otru, kā arī nepieciešamības gadījumā – uz vai no zibatmiņas. Datu pārnešana zibatmiņā dod iespēju svarīgo informāciju dublēt un glabāt kā rezerves kopiju. Datu pārnešana aizņem vien pāris minūtes un bez maksas ir pieejama gan Bites, gan citu operatoru klientiem, kam nepieciešama šāda palīdzība. Tāpat Bitē ļoti svarīga ir datu drošība, tādēļ pakalpojumam ir globālā uzņēmuma Cellebrite sertifikāts, kas apliecina, ka dati netiek apstrādāti ilgāk, nekā nepieciešams, un tiklīdz pārnešana tiek pabeigta, dati tiek neatgriezeniski dzēsti.

Kopumā, aprīkojot 39 Bites salonus visā Latvijā, kā arī biroju Rīgā un Bites Biznesa nodaļu, datu pārnešanas ierīcēs un tām nepieciešamajos sertifikātos investēti 87 000 EUR.

Bites uzmanības centrā vienmēr ir bijuši klienti, tādēļ mēs nepārtraukti  uzlabojam gan servisu, gan arī investējam tīkla infrastruktūrā un jaunu pakalpojumu izstrādē. Šādas datu pārnešanas ierīces ir inovatīvākais tirgū pieejamais produkts un ir daļa no visu Bites salonu modernizācijas projekta. Projekta ietvaros visi Bites saloni tiek aprīkoti atbilstoši konceptam, kas atbalsta gan šodienas, gan nākotnes tehnoloģiju vajadzības, sniedz ērtu, inovatīvu vidi un iespēju izvietot jaunākās ierīces klientiem pieejamā veidā,” noslēgumā min D.Šmite.

SIA "BITE Latvija" jau vairāk nekā desmit gadus nodrošina Latvijas iedzīvotāju vajadzībām atbilstošus mobilo sakaru pakalpojumus. Vēl vairāk - uzņēmums allaž tiecies pārsniegt klientu gaidas un pozitīvi pārsteigt. "BITE Latvija" pirmā ieviesa 4.5G internetu, sasniedzot mobilajā tīklā 1 Gb/s lielu datu pārraides ātrumu. Pēdējos gados uzņēmums piedzīvojis strauju izaugsmi, ko nodrošinājušas nepārtrauktas investīcijas gan tehnoloģijās, gan tīkla uzturēšanā un paplašināšanā. 2016.gadā BITE tīkls tika papildināts ar 80 4G+ stacijām, kas uzlaboja tīkla ātrumu un jaudu. Kopumā pērn uzņēmums investēja 10% no tā apgrozījuma tīkla un tehnoloģiju attīstībā, ko plāno turpināt arī 2017. gadā.

2017 04.27

Bite nopietni piesaka sevi biznesa segmentā

Uzsākot biznesa segmenta attīstības programmu, mobilo sakaru operators Bite nāk klajā ar specializētu pamata tarifu un papildu priekšrocību piedāvājumu uzņēmējiem. 

Lasīt tālāk
2017 04.25

Turpmāk Bites klienti varēs vairāk ar bagātīgajiem tarifu plāniem

No otrdienas, 25.aprīļa, mobilo sakaru operators Bite sāks piedāvāt jaunus un krietni bagātīgākus tarifu plānus, kas salāgoti ar aktuālajām klientu vajadzībām un ieradumiem, informēja Bite vadītājs Kaspars Buls.

Lasīt tālāk