.

Klientu apkalpošanas un tehniskā atbalsta speciālists

Meklējam spēcīgu komandas spēlētāju ar ļoti labām komunikācijas prasmēm, stratēģisko domāšanu, fizisku rūdījumu un gatavību praktiskiem darbiem.


Ko mēs piedāvājam?

  • Darba ikdienu pavadīt pie taisnīga darba devēja, kas saprot, cik liela vērtība uzņēmumā ir tieši cilvēkam

  • Pamatojoties uz Tavām zināšanām, prasmēm un kompetences, atalgojumu amplitūdā no EUR 1200 līdz EUR 1500 (pirms nodokļu nomaksas)

  • Iedvesmojošu darba vidi, interesantus klientus, atsaucīgu vadību un kolēģus

  • Profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas

  • Visas sociālās garantijas

  • Veselības apdrošināšanu, apmaksātus sakarus, neierobežotu internetu, kā arī vēl vismaz divdesmit labumus no mūsu BITE labumu groza katrai gaumei


Mums ir svarīgi, lai

  • Situāciju analizēšana un tehniskie risinājumi ir Tava aizraušanās

  • Tavas komunikāciju prasmes ir vienlīdz labi trenētas gan latviešu, gan angļu valodā

  • Tev piemīt tādas īpašības kā prasme komunicēt ar dažāda temperamenta cilvēkiem, precizitāte it visā ko dari un vēlme apgūt ko jaunu

  • Priecāsimies, ja esi zinošs un prasmīgs telekomunikāciju tehnoloģijās


Galvenie uzdevumi

  • Klientu tehnisko sūdzību izskatīšana un pieteikumu risināšana sadarbībā ar tehnisko komandu

  • Atbilstoši Bites klientu apkalpošanas standartiem, nodrošināt savlaicīgu informācijas nodošanu klientiem un/vai saistītajām uzņēmuma nodaļām

  • Veikt tīkla pārklājuma monitoringu, tai skaitā apkopojot klientu sniegto informāciju par tīkla pārklājuma kvalitāti

  • Uzņēmuma iekšējo projektu vadība, kas saistīta ar tehniskiem uzlabojumiem un ikdienas pienākumu optimizēšanu

Ja jūti, ka šis darbs ir domāts tieši Tev, sūti savu CV un pieteikuma vēstuli ar norādi - Klientu apkalpošanas un tehniskā atbalsta speciālists

Kļūsti par vienu no savējiem - aizpildi formu.