Izvēlne

Papildpakalpojumi

Izmaksu kontrole

Izmaksu kontrole ir bezmaksas pakalpojums, kas pasargās Tevi no neparedzētiem tēriņiem. Jebkuram tarifu plānam var uzstādīt Izmaksu kontroli un izvēlēties, kas notiks pēc noteiktā limita sasniegšanas:
     – ar pakalpojumu ierobežojumu – sasniedzot Tevis izvēlēto summu, tālākā pakalpojumu lietošana par papildu maksu tiks bloķēta (tarifa cenā iekļautos pakalpojumus varēsi lietot arī turpmāk);
      – ar brīdinājumu – sasniedzot Tevis izvēlēto summu, saņemsi brīdinājuma SMS, taču arī tālāk varēsi lietot pakalpojumus par papildu maksu.


Izmaksu kontroli vari uzstādīt ManaBite lapā un aplikācijā (sadaļa Tarifu plāni > Izmaksu kontrole).

Vai atbilde bija noderīga?

Uzstādīt Izmaksu kontroli vari pats pašapkalpošanās lapā ManaBite vai aplikācijā. Ienāc savā profilā, izvēlies sadaļu Tarifu plāni, tālāk Izmaksu kontrole.

Tev ir jānosaka summa, kuru vēlies uzstādīt (tā nedrīkst būt lielāka par tekošā rēķina summu), kā arī Izmaksu kontroles veids – ar pakalpojumu ierobežošanu vai brīdinājuma SMS. Beigās jānospiež poga “Saglabāt”.

Pieslēgt Izmaksu kontroli Bites priekšapmaksas numuram ir iespējams, nosūtot SMS ar tekstu "LIMIT 2.00" (piemēram LIMIT 2.00) uz 1600. Šādā veidā tiek noteikts kredīta atlikums – kad to sasniegsi, mēs nosūtīsim brīdinājuma SMS.

Vai atbilde bija noderīga?

Ja ir izvēlēta Izmaksu kontrole ar ierobežošanu, tad, sasniedzot iestatīto Izmaksu kontroles limita summu, vairāk nebūs iespējams izmantot maksas pakalpojumus, bet tarifu plānā iekļautie pakalpojumi būs pieejami bez ierobežojumiem. Izvēloties Izmaksu kontroli ar brīdinājuma SMS, Izmaksu kontroles limita summas sasniegšanas brīdī mēs nosūtīsim SMS ziņu. Pēc brīdinājuma SMS saņemšanas, tālāka pakalpojumu izmantošana netiks ierobežota.

Vai atbilde bija noderīga?

Ienāc ManaBite pašapkalpošanās lapā vai mobilajā aplikācijā. Ienāc savā profilā, izvēlies sadaļu Tarifu plāni, tālāk Izmaksu kontrole. Ieraksti citu limita summu un saglabā izmaiņas. Atceries, ka Izmaksu kontroles limits nevar būt mazāks par tekošā mēneša rēķina summu.

Vai atbilde bija noderīga?

Ir iespējams saņemt paziņojuma SMS par citam numuram noteiktā Izmaksu kontroles limita sasniegšanu, ja vien abi numuri ir reģistrēti uz konkrētā klienta vārda. Tādā gadījumā šo funkciju ir iespējams uzstādīt www.manabite.lv sadaļā Tarifu plāni > Izmaksu kontrole.

Vai atbilde bija noderīga?

Izmaksu kontrole attiecas uz visiem maksas pakalpojumiem, kas nav iekļauti klienta izmantotajā Bites tarifu plānā – zvaniem, SMS, internetu un pirkumiem, kurus iespējams apmaksāt ar Bites rēķinu.

Vai atbilde bija noderīga?

Jāņem vērā, ka Izmaksu kontroles limits nevar būt mazāks par tekošā mēneša rēķina summu konkrētam numuram. Kā arī – katram tarifu plānam ir noteikts minimālais Izmaksu kontroles limits.

Balss tarifu plāni
Bite Starts – 3 EUR
Viedais+ – 6 EUR
Bite Skolēniem – 7 EUR
Bite Vietējais – 7 EUR
Bite Vietējais 100 MB – 7 EUR
Bite 500 MB – 9 EUR
Bite Jauniešiem – 11 EUR
Bite Viedpulkstenim – 11 EUR
Bite 2 GB – 12 EUR
Bite 5 GB – 15 EUR
Bite 10 GB – 19 EUR
Bite Neierobežots – 23 EUR
 

Interneta tarifu plāni
Bite MEGA APJOMA internets – 23 EUR
Bite 10GB – 7 EUR
Bite 10 GB (2018) – 9 EUR
Bite 25GB – 10 EUR
Bite 25 GB (2018) – 12 EUR
Bite 80GB – 19 EUR
Bite MEGA internets – 23 EUR
Bite MEGA+ internets – 25 EUR
Bite MEGA+ (2018) – 24 EUR
Mājas Internets (2018) – 25 EUR

Vai atbilde bija noderīga?

Aplikāciju paka

Neierobežots internets aplikācijām ir papildpakalpojums, kas ļauj lietot TOP aplikācijas (Facebook, WhatsApp, Twitter, Delfi.lv, Draugiem.lv, Waze) bez tajās patērētā interneta uzskaites. Attiecīgi, vari lietot Facebook kaut vai visu dienu, tas netērēs Tavā tarifu plānā iekļautos megabaitus.

Pirmoreiz pieslēdzot kādu no Bites pamata tarifu plāniem, TOP aplikācijas pieslēgsies uz bezmaksas periodu, pēc tam šis papildpakalpojums maksās 2 EUR/mēn.

Ņem vērā:
   - bez ierobežojuma aplikācijas būs iespējams lietot tik ilgi, kamēr ir pieejams tarifu plānā iekļautais internets;
   - TOP aplikāciju paka darbosies tikai Latvijā;
   - atverot ārējas saites, kas vairs nav šajās aplikācijās, datu patēriņš uzskaitīsies.

Vai atbilde bija noderīga?

Aplikāciju paku vari pieslēgt sekojoši:
ManaBite sadaļā Tarifu plāni > Papildpakalpojumi.
Nosūtot SMS ar tekstu START APPS uz numuru 1600 (SMS ir bezmaksas).

Aplikāciju paku vari atslēgt sekojoši:
ManaBite ssadaļā Tarifu plāni > Papildpakalpojumi.
Nosūtot SMS ar tekstu STOP APPS uz numuru 1600 (SMS ir bezmaksas).

Ņem vērā, ka, pirmo reizi aktivizējot TOP aplikāciju paku, maksa par to būs proporcionāla. Atslēdzot TOP aplikāciju paku, maksa par šo mēnesi būs pilna un Aplikāciju paka darbosies līdz mēneša beigām neatkarīgi no atslēgšanas datuma.

Vai atbilde bija noderīga?

Nē, bez ierobežojuma aplikācijas būs iespējams lietot tik ilgi, kamēr ir pieejams tarifu plānā iekļautais internets. Aplikāciju paku arī nevarēs lietot, kamēr nebūs palielināts Izmaksu kontroles limits vai pienācis jauns mēnesis.

Vai atbilde bija noderīga?

Atslēdzot aplikāciju paku, tās nepārstās darboties, bet, izmantojot šīs aplikācijas, tiks patērēts Tavā tarifu plānā iekļautais internets.

Vai atbilde bija noderīga?

Lietojot aplikācijas, datu patēriņš netiek skaitīts no kopējā interneta apjoma, taču jāņem vērā, ka atverot ārējas saites, kas neskaitās pašas aplikācijas lietojums, datu patēriņš uzskaitīsies.

Vai atbilde bija noderīga?

Nē, šis papildpakalpojums paredzēts lietošanai tikai Latvijas teritorijā. Ārpus Latvijas robežām aplikācijas tērēs tarifu plānā iekļauto internetu.

Vai atbilde bija noderīga?

Nē, bezmaksas aplikāciju dati nav attiecināmi uz Facebook balss un videozvaniem.

Vai atbilde bija noderīga?

Neierobežots internets aplikācijām ir pieejams ar Bites balss tarifu plāniem Bite 500 MB, 2 GB, 5 GB, 10 GB un Bite Skolēniem. Neierobežotais interneta apjoms aplikācijās ir pieejams lietošanai tikai Latvijas teritorijā.
Ja sasniegsi Izmaksu kontroles limitu vai kredītlimitu, iespēja lietot aplikācijas bez datu uzskaites var tikt ierobežota. Bezmaksas iepazīšanas periods ir pieejams tikai vienu reizi numura dzīves laikā.

Vai atbilde bija noderīga?

Antivīruss

Drošākai interneta lietošanai Bite saviem klientiem piedāvā Antivīrusu. Atšķirībā no ierastajiem antivīrusiem, kurus visi līdz šim ir lietojuši datorā, mūsu piedāvāto risinājumu nav nepieciešams atsevišķi uzstādīt telefonā – tas dzīvos tīklā un pasargās Tavu ierīci tik ilgi, kamēr izmantosi Bites mobilo internetu.

Bites Antivīruss aizsargās Tavu ierīci no inficētiem failiem un informēs par iespējamiem riskiem. Šo pakalpojumu nodrošina viens no pasaules vadošajiem IT drošības uzņēmumiem Fortinet, novēršot mēnesī ap 16 milj. inficētu failu lejupielādi no ļaundabīgām vai uzlauztām interneta lapām.

Pakalpojuma standarta maksa ir 1.50EUR/mēn., bet ar Bites balss tarifu plāniem tas ir iekļauts bez maksas uz 3 mēnešiem (interneta tarifu plāniem – uz 2 mēnešiem) un tiks pieslēgts automātiski, izvēloties kādu no pamata tarifu plāniem.

Vai atbilde bija noderīga?

Bites Antivīruss aizsargās Tavu ierīci no inficētiem failiem un informēs par iespējamiem riskiem. Šo pakalpojumu nodrošina viens no pasaules vadošajiem IT drošības uzņēmumiem Fortinet, novēršot mēnesī ap 16 milj. inficētu failu lejupielādi no ļaundabīgām vai uzlauztām interneta lapām.
 

Bites Antivīruss:
   • bloķē pieeju ļaundabīgām un bīstamām interneta lapām;
   • novērš inficētu failu lejupielādi no ļaundabīgām vai uzlauztām interneta lapām;
   • nodrošina drošību, izmantojot mākslīgo intelektu un mērķētu risku analīzi;
   • kontrolē lapu pieejamību ar īpaši izstrādātu interneta satura filtrēšanas tehnoloģiju.
 

Vairāk informācijas: https://www.bite.lv/lv/antiviruss

Vai atbilde bija noderīga?

Pieslēdz Antivīrusu sekojoši:
   • Sūtot SMS ar tekstu START AV uz numuru 1600 (SMS ir bezmaksas).
   • ManaBite pašapkalpošanās lapā vai mobilajā aplikācijā sadaļā Tarifu plāni > Papildpakalpojumi.

Atslēdz Antivīrusu sekojoši:
   • Sūtot SMS ar tekstu STOP AV uz numuru 1600 (SMS ir bezmaksas).
   • ManaBite pašapkalpošanās lapā vai mobilajā aplikācijā sadaļā Tarifu plāni > Papildpakalpojumi.

Ņem vērā, ka pirmo reizi aktivizējot Antivīrusu, maksa par to būs proporcionālā. Atslēdzot Antivīrusu neatkarīgi no atslēgšanas datuma, maksa par šo mēnesi būs pilna un Antivīruss darbosies līdz mēneša beigām.

Vai atbilde bija noderīga?

Telefonā Antivīrusu redzēt nav iespējams, jo tas telefonā netiek instalēts, bet gan darbojas Bites tīklā.

Vai atbilde bija noderīga?

Nē, Antivīruss darbojas tikai Bites interneta tīklā. Tāpēc Antivīruss nebūs aktīvs gadījumos, kad izmantosi Wi-Fi tīklu.

Vai atbilde bija noderīga?

Nē, Antivīruss darbojas tikai Bites tīklā Latvijā.

Vai atbilde bija noderīga?

Ekrāna apdrošināšana

Ekrāna apdrošināšana ir pakalpojums, kas var tikt pieslēgts jauna telefona vai planšetes iegādes brīdī. Mūsu sadarbības partneri ir AON un TSC Latvija, kas nodrošina šo pakalpojumu mūsu klientiem. Ja ar ierīces ekrānu notiks kāds negadījums un rezultātā uz ekrāna izveidosies “zirneklītis”, pateicoties apdrošināšanai, ekrānu varēs nomainīt bez maksas.
Pakalpojuma maksa ir tikai 2.99 EUR mēnesī, un 24 mēnešu periodā ekrānu varēs nomainīt divreiz.
 

Vairāk uzzini šeit www.bite.lv/lv/ierices-ekrana-apdrosinasana

Vai atbilde bija noderīga?

Ekrāna apdrošināšanu ir iespējams pieslēgt tikai ierīces iegādes brīdī – jebkurā Bites salonā vai Bites mājaslapā. Iepriekš iegādātus telefonus vai planšetes apdrošināt nav iespējams.

Vai atbilde bija noderīga?

Lai atslēgtu ekrāna apdrošināšanu, no telefona, kam pieslēgts šis pakalpojums, jānosūta SMS ar tekstu STOP EKRANS uz numuru 1600 (SMS ir bezmaksas). Ekrāna apdrošināšanu iespējams atslēgt arī ManaBite pašapkalpošanās lapā un aplikācijā sadaļā Tarifu plāni > Papildpakalpojumi.

Atslēdzot ekrāna apdrošināšanu, tā darbosies līdz tekošā mēneša beigām. Jāņem vērā, ka pēc ekrāna apdrošināšanas atslēgšanas, konkrētajai ierīcei ekrāna apdrošināšanu pieslēgt atkārtoti nebūs iespējams.

Vai atbilde bija noderīga?

Jāaizpilda pieteikums bite.lv/ekrana-apdrosinasana, un 5 dienu laikā jāsagaida apstiprinājuma e-pasts no AON. Pēc apliecinājuma saņemšanas, ar piešķirto numuru jādodas uz Bites salonu, līdzi ņemot arī personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti), telefonu un garantijas karti. Telefonā jāizslēdz ierīces atrašanās vietas noteikšanas funkcija. Svarīgākā informācija no cietušās ierīces jāpārliek citā datu nesējā, jo remonta laikā tā var tikt neatgriezeniski dzēsta.

Vai atbilde bija noderīga?

Ekrāna apdrošināšanas gadījums ir jāpiesaka 7 darba dienu laikā pēc negadījuma.

Vai atbilde bija noderīga?

Remonta statusu ir iespējams pārbaudīt www.tsc.lv mājas lapā vai sadaļā garantijas statusa pārbaude, ievadot attiecīgās ierīces IMEI kodu.

Vai atbilde bija noderīga?

Ekrāna maiņa aizņem laiku ne ilgāku par 14 darba dienām. Retos gadījumos, kad nepieciešamas papildu detaļas, remonta laiks var pagarināties.

Remonta statusu ir iespējams pārbaudīt www.tsc.lv mājas lapā vai sadaļā garantijas statusa pārbaude, ievadot attiecīgās ierīces IMEI kodu.

Vai atbilde bija noderīga?

Jā, to drīkst izdarīt jebkura persona, kurai uzticēsiet savu ierīci.

Vai atbilde bija noderīga?

Līdzi jāņem personu apliecinošs dokuments (pase vai ID karte), garantijas karte un bojātā ierīce. Apple ierīcēs jābūt izslēgtai Find My Phone funkcijai.

Ierīci var nodot jebkurā Bites salonā.

Vai atbilde bija noderīga?

Jā, šāda iespēja pastāv. Kad pēc pieteikuma saņemsi apstiprinājumu uz e-pastu un varēsi doties uz salonu, noteikti pabrīdini salona kolēģus par šādu nepieciešamību. Lūdzu, ņemt vērā, ka maiņas ierīču skaits ir ierobežots.

Vai atbilde bija noderīga?

Vienā 24 mēnešu periodā var pieteikt ne vairāk kā 2 apdrošināšanas gadījumus. Pēc 2. gadījuma apdrošināšanas polise būs aktīva, bet jaunu ekrāna remontu varēs pieteikt tikai 24 mēnešus pēc pirmā apdrošināšanas segtā ekrāna remonta.

Vai atbilde bija noderīga?

Ekrāna apdrošināšana darbojas 4 gadus. Vienā 24 mēnešu periodā var pieteikt ne vairāk kā 2 apdrošināšanas gadījumus. Pēc 2. gadījuma apdrošināšanas polise būs aktīva, bet jaunu ekrāna remontu varēs pieteikt tikai 24 mēnešus pēc pirmā apdrošināšanas segtā ekrāna remonta.
 

Ekrāna apdrošināšana būs spēkā arī pēc ierīces garantijas termiņa beigām un arī tad, ja izdomāsi nomaksas ierīci izmaksāt priekšlaicīgi.

Vai atbilde bija noderīga?

Pirms pieteikuma reģistrēšanas ierīcē jāizslēdz Find My Phone funkcija.

Vai atbilde bija noderīga?

Ekrāna apdrošināšanu var pieslēgt gan viedtālruņiem, gan planšetēm. Tas attiecas uz ierīcēm, kas tiek iegādātas nomaksā vai par pilnu cenu Bites salonos un mājaslapā www.bite.lv.

Vai atbilde bija noderīga?

Nē, ekrāna apdrošināšanas pakalpojums ir pieejams tikai Bitē iegādātām ierīcēm.

Vai atbilde bija noderīga?

Ekrāna apdrošināšana darbojas 4 gadus. Vienā 24 mēnešu periodā var pieteikt ne vairāk kā 2 apdrošināšanas gadījumus. Pēc 2. gadījuma apdrošināšanas polise būs aktīva, bet jaunu ekrāna remontu varēs pieteikt tikai 24 mēnešus pēc pirmā apdrošināšanas segtā ekrāna remonta.
 

Ekrāna apdrošināšanu ir iespējams pieslēgt vienīgi ierīces iegādes mirklī. Atslēdzot ekrāna apdrošināšanu, tā darbosies līdz tekošā mēneša beigām. Jāņem vērā, ka pēc ekrāna apdrošināšanas atslēgšanas, konkrētajai ierīcei ekrāna apdrošināšanu pieslēgt atkārtoti nebūs iespējams.
 

AON un TSC Latvija ir Bites sadarbības partneri, kas Bites klientiem nodrošina telefona ekrāna apdrošināšanu un ierīču remontu ar īpaši izdevīgiem nosacījumiem.
 

Ekrāna apdrošināšana attiecas tikai un vienīgi uz ekrānu. Citu bojātu detaļu maiņa būs pieejama par papildu maksu.
 

Ekrāna apdrošināšanas gadījums jāpiesaka 7 dienu laikā pēc negadījuma. Pieteikt apdrošināšanu vari bite.lv/ekrana-apdrosinasana
 

Ar pilniem Ekrāna apdrošināšanas noteikumiem vari iepazīties šeit.

Vai atbilde bija noderīga?

Ceļojumu apdrošināšana

Bites un Compensa ceļojumu apdrošināšana ir paredzēta, lai pasargātu klientus no neparedzētiem izdevumiem ceļojuma laikā ārpus Latvijas.
Ceļojumu apdrošināšana ir paredzēta atpūtas braucieniem un biroja tipa darba komandējumiem. Attiecīgi šis produkts nav paredzēts viesstrādniekiem, celtniekiem un citu fizisku darbu veicējiem. Apdrošināšana sedz neierobežotu ceļojumu skaitu visā pasaulē ar nosacījumu, ka viena ceļojuma ilgums nepārsniedz 30 dienas.
Apdrošināšana pret negadījumiem, nodarbojoties ar slēpošanu vai snovbordu, ir spēkā tikai nodarbojoties ar šiem sporta veidiem speciāli tam sagatavotajās vietās (trasēs).
Pirmo reizi aktivizējot pakalpojumu, tas maksās 1.5 EUR/mēn. (cena būs spēkā tik ilgi kamēr pakalpojums netiek atslēgts). Ja gadījumā pakalpojums tiks atslēgts, pie atkārtotas aktivizācijas stāsies spēkā standarta maksa 6.5 EUR/mēn.

Vai atbilde bija noderīga?

Ja noticis negadījums, zvani Compensa palīdzības dienestam par diennakts tālruni +371 67558899, saņem konsultāciju un rīkojies saskaņā ar palīdzības dienesta sniegtajiem norādījumiem. Vairāk informācijas http://www.compensa.lv/privatpersonam/celojumu-apdrosinasana/
Ja nelaimes vai cits apdrošināšanas gadījums noticis Baltkrievijā – zvani +375 291036424.

Vai atbilde bija noderīga?

Ceļojuma apdrošināšanu var pieslēgt salonā, pašapkalpošanās lapā ManaBite vai aplikācijā (sadaļa Tarifu plāni > Papildpakalpojumi), kā arī nosūtot SMS ar tekstu POLISE VĀRDS UZVĀRDS PERSONAS-KODS uz numuru 1600. Apdrošināšana stāsies spēkā 2 darba dienu laikā pēc apstiprinājuma saņemšanas.

Apdrošināšanas polisi var pārtraukt ManaBite pašapkalpošanās lapā vai aplikācijā (sadaļa Tarifu plāni > Papildpakalpojumi), salonā vai sūtot SMS ar tekstu STOP POLISE uz numuru 1600.
Jāņem vērā, ka apdrošināšana paliks spēkā līdz mēneša beigām.

Vai atbilde bija noderīga?

Apdrošināšanas polise stāsies spēkā 2 darba dienu laikā pēc SMS nosūtīšanas, pieteikuma noformēšanas salonā vai ManaBite.

Vai atbilde bija noderīga?

Apdrošināšanas polise ir derīgā visā pasaule ārpus apdrošinātās personas mītnes zemes (mītnes zeme – valsts, kuras pilsonis (pavalstnieks) ir Apdrošinātais, un/vai valsts, kas izsniegusi Apdrošinātajam uzturēšanas atļauju).

Vai atbilde bija noderīga?

Ceļojumu apdrošināšanu var pieslēgt arī uz nepilнgadīgu personu, bet jāņem vērā, ka ceļojumu apdrošināšana tiek pieslēgta uz konkrētu numuru. Uz vienu numuru var būt pieslēgta tikai viena ceļojumu apdrošināšana.

Pieslēdzot pakalpojumu, svarīgi ir korekti norādīt ceļojošās personas datus (pat tad, ja tie atšķiras no numura īpašnieka datiem).

Ceļojot kopā, ar vienu polisi tiks apdrošināta visa ģimene, neatkarīgi no ģimenes locekļu skaita. Par ģimeni apdrošināšanas ietvaros tiek uzskatīti tikai laulātie partneri un viņu nepilngadīgie bērni. Ja ar vienu polisi tiek apdrošināti vairāki ceļotāji, norādītais apdrošināšanas limits ir kopējs visiem apdrošinātajiem un var tikt izmantots katram ceļotājam pēc vajadzības.

Vai atbilde bija noderīga?

Ceļojumu/komandējumu skaits gadā nav ierobežots, bet viena ceļojuma ilgums var būt līdz 30 dienām. Apdrošināšanas limiti ir attiecināmi uz konkrēto ceļojumu.

Vai atbilde bija noderīga?

Ja ar sportu nodarbojies atpūtas nolūkos, tad tiek apdrošināta kalnu slēpošana un snovbords, nodarbojoties ar to sporta veidiem paredzētajās trasēs.

Vai atbilde bija noderīga?

EVAK karte nodrošina valsts garantēto veselības aprūpi Eiropas Savienības un Eiropas Ekonomikas zonas dalībvalstīs, taču, ja ceļo ārpus Eiropas vai nepieciešamās medicīniskās palīdzības apjoms pārsniedz to, kas ir garantēts konkrētā valstī, Ceļojumu apdrošināšana nosegs tos medicīniskos izdevumus, kas netiek segti ar EVAK (apdrošināšanas noteikumu ietvaros).

Vai atbilde bija noderīga?

1.    Ceļojumu apdrošināšana (turpmāk – Apdrošināšana) ir pieejama visiem Bites balss tarifu plānu abonentu numuriem – gan fiziskām, gan juridiskām personām, kam ir noslēgts pakalpojumu līgums. Apdrošināšana tiek slēgta ar "Compensa Vienna Insurance Group" ADB Latvijas filiāli.
2.    Apdrošināšanu var pieslēgt, sūtot SMS ar tekstu "POLISE VĀRDS UZVĀRDS PERSONAS KODS" uz 1600 (piemēram, POLISE JANIS BERZINS 111111-11111) vai Bites salonā.
3.    Apdrošināšanu var pieslēgt gan Bites klients, kam ir noslēgts līgums ar Biti, gan numura lietotājs, kam numuru lietošanā ir nodevis Bites klients. Pakalpojums tiek pieslēgts uz Bites tīklā reģistrētu tālruņa numuru. Uz vienu numuru var pieslēgt vienu Apdrošināšanu. Paziņojumi par Apdrošināšanu tiks sūtīti uz to tālruņa numuru, uz kuru pakalpojums tika pieslēgts. 
4.    Apdrošināšana stājas spēkā 2 (divu) darba dienu laikā no Apdrošināšanas pieteikuma iesniegšanas brīža, kad saņemta apstiprinājuma īsziņa ar apdrošināšanas polises numuru no Bites.  Savukārt abonēšanas maksa par pakalpojumu stājas spēkā nekavējoties no pieslēgšanas brīža (t.i., no brīža, kad tiek saņemts apstiprinājums no Bites par produkta pieslēgšanu). 
5.    Apdrošināšanas abonēšanas maksa mēnesī ir 1.5€ (turpmāk arī Abonēšanas maksa), aktivizējot pakalpojumu uz konkrēto numuru pirmo reizi. Abonēšanas maksa tiek iekasēta automātiski katru mēnesi, kamēr Apdrošināšana ir spēkā. Ja Apdrošināšanas pakalpojums uz konkrēto numuru tika vienreiz atslēgts, pie atkārtotās Apdrošināšanas aktivizācijas abonēšanas maksa mēnesī sastādīs 6.5€. 
6.    Apdrošināšanas pakalpojumu lietošanas uzskaites periods ir kalendārais mēnesis. Lietošanas apjoms un maksa pirmajā Apdrošināšanas mēnesī tiek aprēķināta proporcionāli atlikušajam uzskaites periodam. Ja Apdrošināšana tiek izbeigta pirms kalendārā mēneša beigām, Abonēšanas maksa netiek proporcionāli samazināta, taču vienlaikus arī apdrošināšanas segums būs spēkā līdz kalendārā mēneša beigām.
7.    Maksimālais aktivizētās Apdrošināšanas darbības laiks ir 4 (četri) gadi, ja vien apdrošinātais nav atteicies no Apdrošināšanas ātrāk. No ceļojumu apdrošināšanas var atteikties sūtot SMS ar tekstu "STOP POLISE" uz 1600, Bites salonā vai Bites pašapkalpošanas portālā manabite.lv.
8.    Persona, kas pieslēdz pakalpojumu, ir atbildīga par norādīto datu pareizību un tas pienākums ir pārbaudīt pakalpojuma pieslēgšanas apstiprinājuma īsziņā un/ vai sertifikātā norādīto datu pareizību. Bite un/ vai "Compensa Vienna Insurance Group" ADB Latvijas filiāle nenes atbildību par polises spēkā neesamību dēļ nepareizi norādītiem personas datiem. Apdrošināšanas ņēmējam ir pienākums informēt Biti par vārda, uzvārda vai personas koda maiņu; pretējā gadījumā Apdrošināšana var zaudēt spēku. Pieslēgtā Apdrošināšana nevar tikt pārnesta uz citu fizisku un/vai juridisku personu. 
9.    Maksa par Apdrošināšanas pakalpojumu tiek iekļauta ikmēneša Bites rēķinā.
10.    Polise ir derīga bez pušu parakstiem. Polises noteikumi un papildu informācija par apdrošināšanas noteikumiem ir pieejama "Compensa Vienna Insurance Group" ADB Latvijas filiāles apdrošināšanas noteikumos, ar kuriem ir pienākums iepazīties ikvienam Apdrošināšanas abonentam – tie ir pieejami www.bite.lv/apdrosinasana. Pēc apdrošinātās personas rakstveida pieprasījuma Bite var izsniegt apdrošināšanas polisi jebkurā Bites salonā.
11.    Apdrošinātie var būt tikai Bites sniegto mobilo sakaru pakalpojumu klienti – fiziskas vai juridiskas personas, kuru mobilie tālruņu numuri kalpo, lai apdrošinātu fiziskas personas, kas ir Bites tīklā reģistrēto numuru lietotāji.
12.    Abonēšanas pakalpojuma lietotāju personas dati tiks apstrādāti, lai izpildītu saistības, veiktu Apdrošināšanas administrēšanu un sniegtu klientu atbalstu. Minēto darbību veikšanai personas dati (vārds, uzvārds un personas kods) tiks nodoti “Compensa Vienna Insurance Group” ADB Latvijas filiāle un UADBB Aon Baltic (detalizēta informācija par sadarbības partneriem ir pieejama interneta vietnē – www.bite.lv/lv/jurists-ludza-pateikt/bite-sadarbibas-partneri). Personas dati tiks apstrādāti saskaņā ar Vispārīgo datu aizsardzības regulu.

Vai atbilde bija noderīga?

Google Play un Apple pirkumi

Apple Store
Zem Settings jāatver savs Apple ID, jāizvēlas Payments&Shipping un jāizvēlas esošais maksājumu veids. Ja pie Apple ID vēl nav piesaistīts neviens maksājuma veids, jāizvēlas None.
Ja pie Apple ID jau ir piesaistīta maksājuma karte, jāizvēlas Change payment method. Lai dotajam Apple ID pievienotu apmaksu ar mobilā telefona rēķinu, jāizvēlas Mobile Phone Biling un jānospiež Next. Nākamajā solī norādi telefona numuru, kuram vēlies pievienot Apple platformās veiktos maksājumus. Tas var būt gan esošais, gan cits telefona numurs. Uz norādīto telefona numuru tiks nosūtīta SMS ar apstiprinājuma kodu. Šis kods būs jāievada norādītājā Vertification Code laukā.
 

Google Play
Lai sāktu apmaksāt Google Play pirkumus ar savu mobilā telefona rēķinu, Tev ir jāpievieno iespēja veikt norēķinus no Bites konta – nospiežot uz aplikācijas cenas, atvērsies informācija par maksāšanas veidu. Nospied uz bultiņas, lai redzētu visas iespējas un izvēlies “Izmantot Bites norēķinus”.

Pievienojot iespēju apmaksāt pirkumus ar Bites rēķinu, no Tava telefona uz numuru 1399 tiks automātiski nosūtīta autorizācijas SMS. Šī SMS ir bezmaksas. Ja vēl ne reizi neesi iegādājies maksas aplikāciju caur Google Play veikalu, tad, pievienojot maksājumu veidu, Tev nāksies norādīt arī savu adresi. Turpmāk, veicot pirkumu caur Google Play veikalu, Tu varēsi izvēlēties veikt apmaksu, izmantojot Bites rēķinu.

Par katru veikto pirkumu saņemsi apstiprinājuma e-pastu uz piesaistīto Gmail kontu.

Vai atbilde bija noderīga?

Google Play
Atveriet Google Play izvēlni un izvēlies Abonementi jeb Subscriptions.


Apple Store
Settings > uzspiežot uz Apple ID konta > iTunes & App Store > uzspied uz Apple ID un izvēlies View Apple ID > Subscription (abonementu vēsture) vai Purchase History (pirkumu vēsture).

Vai atbilde bija noderīga?

Google Play
Gadījumā, ja veiktais pirkums Tevi neapmierinās, Tev 2 stundu laikā pēc aplikācijas iegādes mirkļa ir iespēja saņemt atpakaļ maksājumu par iegādāto aplikāciju. Lai to izdarītu, Google Play veikalā izvēlies iespēju Refund (Atmaksāt). Maksa tiks automātiski noņemta no Bites rēķina.


Apple Store
Ja vēlies atcelt darījumu vai atgūt pirkuma maksu, 14 dienu laikā no pirkuma apstiprinājuma saņemšanas sazinies ar Apple atbalsta dienestu, zvanot 80003251 vai noformējot elektronisko iesniegumu Apple mājas lapā. Tas prasīs tikai dažus mirkļus Tava laika:
   • ielogojies ar Apple ID kontam piesaistīto e-pasta adresi un paroli;
   • izmanto meklētāju Search Purchases un atrodi nepieciešamo pirkumu;
   • nospied Report a Problem pie pirkuma, ko vēlies atsaukt;
   • izvēlies no saraksta atbilstošu iemeslu, piemēram, I would like to cancel this purchase;
   • apstiprini savu pieteikumu ar pogu Submit.

Vairāk informācijas par pirkumu atcelšanu meklē šeit.

Vai atbilde bija noderīga?

Pirkumus ar Apple Store un Google Play var ietekmēt sekojoši faktori:
   • Tu esi sasniedzis sev noteikto kredītlimitu (šādā gadījumā raksti mums info@bite.lv vai zvani 1601);
   • Tu esi sasniedzis Izmaksu kontroles limitu (ja Tev tas ir uzstādīts, vari to nomainīt ManaBite - Tarifu plāni > Izmaksu kontrole);
   • Tev ir bloķēti paaugstinātas maksas pakalpojumi (pārbaudīt un mainīt to vari ManaBite - Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība);
   • Tu esi sasniedzis maksimālo viena pirkuma limitu 50 EUR apmērā.

Vai atbilde bija noderīga?

Google Play
Par saviem pirkumiem saņemsi apstiprinājumu Gmail e-pastā. Lai izvairītos no nejaušībām, izvēlies papildu drošību – Google konta paroles ievadīšanu pirms katra darījuma. Tēriņu ierobežošanai vari uzstādīt Izmaksu kontroli, nobloķēt Google Play norēķinus vai visus mobilos maksājumus. To vari paveikt ManaBite - Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība > Mobilie maksājumi un/vai Norēķini, izmantojot mobilo operatoru.


Apple Store
Pēc pirkuma Tu saņemsi uz Apple ID piesaistīto e-pastu apstiprinājumu.
Gadījumā, ja ierīci izmanto bērns vai kāds cits gala lietotājs, kurš pats nav abonents, norēķinus Apple platformās, izmantojot Bites rēķinu, ir iespējams ierobežot vairākos veidos - uzstādot Izmaksu kontroli, bloķējot Apple norēķinus vai visus mobilos maksājumus. To var paveikt ManaBite - Tarifu plāni > Bloķēšana/Drošība > Mobilie maksājumi un/vai Norēķini, izmantojot mobilo operatoru.

Vai atbilde bija noderīga?

Google Play
Atver Google Play mobilo aplikāciju, izvēlnē atrodi pogu Maksājumu veidi. Tālāk izvēlieties opciju Maksājuma veida pievienošana un vajadzīgo apmaksas veidu. Seko tālākajām instrukcijām.

 

Apple Store

Lai mainītu maksājumu veidu savā viedtālrunī, seko šīm instrukcijām:
   • no iTunes Store vai App Store platformas atver Apple ID kontu vai sadaļā Settings izvēlies iTunes & App Store;
   • nospied View Apple ID, pieslēdzies ar Touch ID vai izmanto e-pastu un paroli;
   • izvēlies Payment Information;
   • nomaini maksājumu informāciju vai noņem to pavisam. Lai noņemtu maksājumu veidu, izvēlies None. Ja Tev neizdodas pilnībā noņemt maksājuma veidu, meklē palīdzību šeit;
   • apstiprini savu izvēli ar Done.

Plašāku informāciju par maksājumu veida maiņu meklē šeit.

Vai atbilde bija noderīga?

Uz visiem pirkumiem Google Play un Apple Store attiecas Bites kredītlimits un Bites kontam uzstādītā Izmaksu kontrole. Dienas limits pirkumiem Google Play lietotnē ir 50 EUR. Visu paaugstinātas maksas pakalpojumu pirkšanas summa pēdējo 30 dienu periodā nedrīkst pārsniegt 300 EUR. Limita pārsniegšanas gadījumā maksājums netiks pieņemts, bet Tu par nepieņemto maksājumu tiksi brīdināts ar SMS. Mēs nosūtīsim arī atgādinājuma SMS, kad tuvosies paaugstinātas maksas pakalpojumu pirkumu limits.


Google Play izmantošanas noteikumi.

Apple mediju pakalpojumu noteikumi šeit.

Vai atbilde bija noderīga?

Paaugstinātas maksas zvanu brīdinājums

Tas ir pakalpojums klientu sirdsmieram – brīdinājums par zvaniem uz paaugstinātās maksas numuriem.

Mēs piedāvājām 2 dažādus brīdinājumus. Vau Vau – šo pakalpojumu vari pieslēgt, lai katru reizi, zvanot uz paaugstinātas maksas numuru, Tu dzirdētu brīdinošu suņa rējienu klausulē. Ja neesi pārliecināts par to, vai vēlies veikt zvanu, pārtrauc to. Pēc zvana pārtraukšanas dažu minūšu laikā atnāks SMS ar zvana izmaksām. Pēc tās saņemšanas varēsi izlemt – zvanīt vai nezvanīt.

Balss brīdinājums – no 2018. gada 1. janvāra ir spēkā prasība informēt klientus par zvaniem, ja sarunas minūtes maksa pārsniedz 0,0298 € (bez PVN). Par dārgāku zvanu Bite informēs ar balss paziņojumu pirms savienojuma, nosaucot arī paredzētā zvana izmaksas minūtē. Pēc balss paziņojuma izskanēšanas ir iespējams izvēlēties – pārtraukt vai turpināt iesākto zvanu.

Vai atbilde bija noderīga?

Vau vau jeb suņa rējienu klausulē vari pieslēgt pavisam vienkārši – sūti SMS ar tekstu VAU IN uz numuru 1600. Savukārt atslēgt to varēsi, nosūtot SMS tekstu VAU OUT uz 1600.

Balss brīdinājums būs automātiski pieslēgts visiem klientiem. Ja tomēr vēlies no tā atteikties, raksti mums uz info@bite.lv, zvani uz 1601 vai ienāc kādā no Bites saloniem.

Vai atbilde bija noderīga?

Jā, šis pakalpojums ir bez maksas.

Vai atbilde bija noderīga?

No 2018. gada 1. janvāra ir spēkā prasība informēt klientus par zvaniem, ja sarunas minūtes maksa pārsniedz 0,0298 € (bez PVN). Par dārgāku zvanu Bite informēs ar balss paziņojumu pirms savienojuma, nosaucot arī paredzētā zvana izmaksas minūtē. Pēc balss paziņojuma izskanēšanas ir iespējams izvēlēties - pārtraukt vai turpināt iesākto zvanu.

Šis pakalpojums pieejams šādiem ar tarifu plāniem: Bite 500 MB, Bite 2 GB, Bite 5 GB, Bite 10 GB, Bite Neierobežots, Bite Vietējais 100 MB, un Bite Starts, Bite Skolēniem un Bite Jauniešiem. Bites klientiem pakalpojums ir pieejams bez papildu maksas.

Vai atbilde bija noderīga?

Citi papildpakalpojumi

Ievadot šos kodus telefonā un nospiežot zvanīšanas pogu, uz ekrāna redzēsi noderīgu informāciju:

*#06#

Pārbaudīt telefona IMEI (International Mobile Equipment Identity) numuru

*#7760#

Ražotāja sērijas numurs

*#0000#

Telefona programmatūras pārbaude

 

Vai atbilde bija noderīga?

Pakalpojums

Nobloķēt

Atbloķēt

Ienākošie zvani, SMS, datu pārraide

*35*bloķēšanas kods# OK

 #35*bloķēšanas kods# OK

Izejošie zvani, SMS, datu pārraide

*33*bloķēšanas kods# OK

#33*bloķēšanas kods# OK

Ienākošie zvani

*35*bloķēšanas kods*11# OK

#35*bloķēšanas kods*11# OK

Izejošie zvani

*33*bloķēšanas kods*11# OK

#33*bloķēšanas kods*11# OK

Ienākošie SMS

*35*bloķēšanas kods*16# OK

#35*bloķēšanas kods*16# OK

Izejošie SMS

*33*bloķēšanas kods*16# OK

#33*bloķēšanas kods*16# OK

Starptautiskie zvani un SMS

*331*bloķēšanas kods# OK

#331*bloķēšanas kods# OK

Ienākošie zvani, SMS, datu pārraide, atrodoties ārzemēs

*351* bloķēšanas kods# OK

#351* bloķēšanas kods# OK

Ienākošie zvani, atrodoties ārzemēs

*332*bloķēšanas kods# OK

#332*bloķēšanas kods# OK

Vai atbilde bija noderīga?

Vari apmaksāt Mobilly pakalpojumus – auto stāvvietas, transporta biļetes un iebraukšanu Jūrmalā, izmantojot Mobilly – un summa tiks pieskaitīta Bites rēķinam.

Viss, kas nepieciešams – lejuplādē Mobilly aplikāciju, izvēlies atbilstošo stāvvietas zonu, tad atzīmē atbilstošo automašīnu un izvēlies "Maksāt pie Bites rēķina". Mobilly maksājuma pievienošana Bites rēķinam maksā 0,25 EUR.

Ja vēlies apmaksāt stāvvietu ar SMS palīdzību, tad, lai aktivizētu stāvvietas apmaksu, jāsūta SMS ar tekstu MSTART, mašīnas numuru un stāvvietas zonas burtu uz numuru 1859, piemēram, MSTART GA5785 A.

Vairāk informācijas lasi šeit:https://www.bite.lv/lv/mobilly

Vai atbilde bija noderīga?

Pieslēdz Balss pastu – sūti īsziņu uz numuru 1600 ar tekstu Pasts+ vai arī ienāc www.manabite.lv sadaļā Tarifu plāni > Papildpakalpojumi un izvēlies Balss pasts.

Pieslēdzot Balss pastu, Tev automātiski tiks atslēgts zvanu reģistra pakalpojums.

Lai atslēgtu Balss pastu, sūti īsziņu uz numuru 1600 ar tekstu Pasts- vai arī izdari to pašapkalpošanās portālā www.manabite.lv

Vai atbilde bija noderīga?

Ar mobilo pārvedumu Tu vari pārskaitīt naudu uz jebkuru numuru, kas lieto Bites priekšapmaksas pakalpojumu. To vari izdarīt, ja esi Bites pēcapmaksas vai priekšapmaksas pakalpojumu lietotājs, vienīgi ņem vērā – ja mobilo pārvedumu vēlies veikt no pēcapmaksas numura, tad par šo numuru ir jābūt apmaksātiem vismaz pēdējiem 3 Bites rēķiniem.
 

Svarīgi zināt:
• viena mobilā pārveduma limits ir 10 EUR;
• mobilo pārvedumu vienam un tam pašam numuram var veikt 1 reizi diennakts laikā;
• no dažādiem numuriem mobilo pārvedumu var saņemt ne biežāk kā 2 reizes diennakts laikā;
• 30 dienu laikā iespējams veikt ne vairāk kā 5 mobilos pārvedumus ar kopējo limitu 50 EUR apmērā;
• 30 dienu laikā var arī saņemt ne vairāk kā 5 mobilos pārvedumus ar kopējo limitu 50 EUR apmērā.

 

Kā veikt mobilo pārvedumu?

Ja vēlies pieslēgt pakalpojumu „Mobilais pārvedums”, nosūti SMS ar tekstu PP+ uz 1600. Pēc tam to varēsi lietot, kad vien nepieciešams.

Lai pieprasītu naudu no cita lietotāja, nosūti SMS ar tekstu LUDZU B,BB 371xxxxxxxx uz 1600, kur:

–  B,BB ir summa eiro, ko vēlies pieprasīt;
–  371xxxxxxxx ir Bites pēcapmaksas numurs, no kā vēlies naudu pieprasīt.
Piemēram, LUDZU 1,20 37125544311.

Lai apstiprinātu naudas pieprasījumu, atbildi uz pieprasījuma īsziņu, nosūtot atbildes SMS ar tekstu JA.


Lai pārskaitītu naudu, sūti SMS ar tekstu PP B,BB 371xxxxxxxx uz 1600, kur:

–  B,BB ir summa eiro, ko vēlies pārskaitīt;
–  371xxxxxxxx ir Bites priekšapmaksas numurs, kam vēlies šo naudu pārskaitīt.
Piemēram, PP 1,20 37125544311
 

Atceries - mobilo pārvedumu Tu vari atcelt 5 minūšu laikā, piemēram, ja netīšām esi kļūdījies ar telefona numuru. Šādā gadījumā sūti SMS ar tekstu STOP uz 1600. Ja vēlies atslēgt pakalpojumu Mobilais pārvedums, nosūti SMS ar tekstu STOP PP uz 1600. Ņem vērā, ka pēc atslēgšanas mobilos pārvedumus vairs nevarēsi veikt.

Vai atbilde bija noderīga?

Šis pakalpojums sarunas laikā ļaus redzēt citu ienākošo zvanu. Tas ir bez maksas, un aktivizēt vai izslēgt to vari ar šīm kombinācijām:

*43# un zvana poga – ieslēgt līdzsavienojumu;
#43# un zvana poga – izslēgt līdzsavienojumu.

Ja Tavs telefons kombinācijas neatbalsta, pieslēdz šo pakalpojumu pie Zvanu iestatījumiem.

Vai atbilde bija noderīga?

Ja Tavs telefons bija izslēgts vai atradās ārpus uztveršanas zonas, Tu saņemsi SMS ar numuriem, zvanu laikiem un veikto zvanu skaitu, kuri Tevi centās sasniegt. Tas ir bezmaksas pakalpojums. Lai pieslēgtu, sūti SMS uz numuru 1600 ar tekstu: ZR+ Lai atslēgtu, sūti SMS uz numuru 1600 ar tekstu: ZR-

Vai atbilde bija noderīga?

Izmantojot šo pakalpojumu, brīžos, kad Tu kādam zvanīsi, zvana saņēmējs nevarēs redzēt Tavu numuru.

Pakalpojumu vari pieslēgt ManaBite pašapkalpošanās lapā vai aplikācijā (sadaļā Tarifu plāni > Papildpakalpojumi).

Vai arī aktivizē to savā telefonā, ievadot kombināciju:
*31# un zvana poga – ieslēgt sava numura slēpšanu;
#31# un zvana poga – izslēgt sava numura slēpšanu.

Ja Tavs telefons kombinācijas neatbalsta, pieslēdz šo pakalpojumu pie zvanu iestatījumiem.

Vai atbilde bija noderīga?

Mobilā satura pakalpojumi mēdz būt daudz un ļoti dažādi – tie var būt gan izklaides – spēles, video, mūzikas, iepazīšanās, gan maksa par konkrētu pakalpojumu – stāvvietu, transporta biļeti vai sludinājumu.
Satura nodrošinātāji ir atbildīgi, lai tiktu sniegta informācija gan par saturu, gan par tā lietošanas maksu, kā arī iespēju pieteikties un atteikties no pakalpojuma. 
Mobilā satura pakalpojumiem var pieteikties gan sūtot SMS, gan internetā, gan veicot zvanu. Maksu par šiem pakalpojumiem nosaka pakalpojuma sniedzējs, un tai jābūt norādītai pirms tiek veikta satura pakalpojuma iegāde. Pērkot mobilā satura pakalpojumu var izvēlēties maksāt arī abonēšanas maksu – tas nozīmē, ka reizi noteiktā laika periodā (dienā, nedēļā, mēnesī) pakalpojums tiks pagarināts un par to tiks nosūtīta sms uz Tavu tālruni, kā arī Tavam telefona rēķinam tiks pieskaitīta mobilā satura lietošanas maksa saskaņā ar mobilā satura pakalpojuma sniedzēja noteikto cenrādi.


Uzzini kādus pakalpojumus esi izmantojis, sazinoties ar satura nodrošinātāju.

Pakalpojuma numurs (kods)

Pakalpojuma sniedzēja nosaukums

Kontakti

1897

MobiGW OU

support.lv@txthelper.com

67151240

1850

Verozona UAB

info@vero.lt

28221655

1824, 1868, 8889

Netsmart International LTD

help@laikamobile.com

67881528

1885, 1863, 29308905

Link Mobility SIA

support@linkmobility.lv

67226177

1896, 8385

SMS Online SIA

to.lv@sms-online.com

67625422

1881

CDR SIA

support@cdr.lv

67443092

1838, 8403, 8404, 8800

Sales.lv SIA

support@sales.lv

67274479

1800, 120

Idea Bits Latvia AS

support@text2reach.com

67502788 (klientu apkalpošanas centrs)

67271410 (tikai Draugiem.lv portāla pakalpojumi)

28914890

RGK Group

lv@rgk.help

1859

Mobilly SIA

info@mobilly.lv

1859

22001859

1827, 29308919

Mobīlie pakalpojumi SIA

info@mpakalpojumi.lv

20227666

8878

Nowa OU

info@nowa.ee

25992539

29300136

Vertex LV SIA

support@vertexsms.lv

25910529

8403, 8404, 8800

Latvenergo AS

klientu.serviss@elektrum.lv

80200400

1851

Internet SIA

support@internet.lv

67333317

Vai atbilde bija noderīga?

Esam parūpējušies, lai priekšapmaksas karšu lietotāji neuztrauktos par dažām ikdienā svarīgām aplikācijām. Tāpēc populārākās internetbanku aplikācijas (Citadele, SEB, Swedbank, Nordea un Norvik), satiksmes aplikācijas (Satiksme Rīgā, Transport LV un Vilciens), kā arī E-klases aplikācija nepatērē internetu.

Ja vēlies izmantot kādu no populārākajām aplikācijām Facebook, Draugiem, Waze vai Viber veselu mēnesi bez interneta patēriņa, sūti SMS uz numuru 1600 ar tekstu: Facebook
Draugiem
Waze
Viber

Piemēram, WAZE uz numuru 1600, ja vēlies aktivizēt Waze aplikāciju.

Šis pakalpojums maksā 1 EUR par aplikāciju, un Tu varēsi izmantot izvēlēto aplikāciju bez interneta patēriņa 30 dienas.

Vai atbilde bija noderīga?

Lai pasargātu Tevi no tā, ka pierobežas zonā telefons automātiski pārslēdzas uz ārvalsts tīklu un attiecīgi par sarunām un īsziņām jāmaksā ir vairāk, mēs Tev nosūtīsim informatīvu īsziņu ar ieteikumu operatora tīklu izvēlēties manuāli. Šāda īsziņa tiks Tev nosūtīta vienu reizi un atkārtoti pēc divām nedēļām, ja aizvien atradīsies tuvu robežai. Šis pakalpojums ir bezmaksas.

Šis pakalpojums darbojas automātiski visiem Bites klientiem, kam ir pieslēgts viesabonēšanas pakalpojums, izņemot Bites mobilā interneta „Vodafone Mobile Connect” un telemetrijas pakalpojuma klientus.

Pakalpojuma aktivizēšanai sūti bezmaksas SMS ar tekstu ROBEZA uz numuru 1600. Ja vēlies atslēgt pakalpojumu, sūti SMS ar tekstu STOP ROBEZA uz numuru 1600.

Vai atbilde bija noderīga?

Lai sūtītu un saņemtu MMS, Tavā un Tava drauga telefonā jābūt iestatītai MMS funkcijai.

Lai saņemtu iestatījumus, nosūti SMS ar tekstu START uz numuru 1600. Pēc SMS saņemšanas -saglabā iestatījumus, izslēdz un ieslēdz savu telefonu. Ja kaut kas nedarbojas, vienkārši piezvani uz tālruni 1601 un jautā palīdzību mūsu konsultantam.

Liec aiz auss, ka MMS Tev būs iespējams nosūtīt tikai Bites tīklā.
 

MMS tarifi

Multimediju ziņas (MMS) sūtīšana Bites tīklā0,21 EUR
Multimediju ziņas (MMS) saņemšana0,00 EUR

Cenas norādītas ar PVN 21%.
 

MMS iestatījumi

Settings > General > Network > Cellular data network > MMS > APN – mms

Username (lietotājvārds)mms@mms
Password (parole)mms
MMSChttp://mmsc/servlets/mms
MMS Proxy (MMS starpniekserveris)192.168.150.2:8080
MMS max message sizetukšs
MMS ua prof urltukšs

Vai atbilde bija noderīga?

Iegādājoties telefonu Bites salonā, mēs parūpēsimies, lai jaunajā ierīcē nonāktu visa svarīgākā informācija no vecā telefona! Datu pārcēlājs ļauj saglabāt gan SMS, gan attēlus, video un citu saturu, tas pārnes ar ātrumu 500 MB/minūtē – daudz ātrāk kā citi. Tev svarīgo un privāto informāciju tās pārnešanas procesā neviens neredzēs. Pārcelt datus iespējams visos Bites salonos.

Vairāk informācijas https://www.bite.lv/lv/datu-parcelajs

Vai atbilde bija noderīga?

Ļauj savam vecajam telefonam, planšetei, datoram vai viedpulkstenim kļūt par daļu no jaunā. Bite ir gatava novērtēt Tavu esošo ierīci un vērtējuma summu Tu vari izmantot kā maksājuma daļu, iegādājoties jauno ierīci par pilnu cenu vai kā pirmo iemaksu, iegādājoties to nomaksā. Atkarībā no vecās ierīces stāvokļa, vērtējuma summa ir no 1 līdz 800 EUR.

Vairāk informācijas šeit https://www.bite.lv/lv/atpirkums

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601