Kas jādara, ja saplīsusi apdrošinātā ierīce?
Pēc apliecinājuma saņemšanas, telefonu, planšeti, portatīvo datoru vai viedpulksteni remontā var nodot:
• nosūtot ar kurjeru
• nosūtot ar pakomātu
• nododot TSC autorizētos servisa centros:
• Rēzeknes iela 5a, Rīga, +371 67 808 808 - visu vadošo ražotāju ierīces
• Blaumaņa iela 5a-1F, Rīga (ieeja no Tērbatas ielas puses) - visa veida Apple ierīces
• Slokas ielā 52F, Rīgā - visu vadošo ražotāju ierīces
Servisu centri ir atvērti darba dienās no 9:00 līdz 18:00
Tālrunis darba dienās darba laikā: +371 67 773365
E-pasts: info@tsc.lv
Pirms ierīces nosūtīšanas lūdzam iepazīties ar ierīces drošas iepakošanas noteikumiem un datu atslēgšanu, kas pieejami AON nosūtītajā apliecinājuma vēstulē par apdrošināšanas gadījuma akceptēšanu.