Kas jādara, ja saplīsusi apdrošinātā ierīce?

Jāaizpilda pieteikums šeit un 5 dienu laikā jāsagaida apstiprinājuma e-pasts no AON, remonta pakalpojuma sniedzēja.
Pēc apliecinājuma saņemšanas, telefonu, planšeti, portatīvo datoru vai viedpulksteni remontā var nodot:
•    nosūtot ar kurjeru
•    nosūtot ar pakomātu
•    nododot TSC autorizētos servisa centros:
      •    Rēzeknes iela 5a, Rīga, +371 67 808 808 - visu vadošo ražotāju ierīces
      •    Blaumaņa iela 5a-1F, Rīga (ieeja no Tērbatas ielas puses) - visa veida Apple ierīces
      •    Slokas ielā 52F, Rīgā - visu vadošo ražotāju ierīces

Servisu centri ir atvērti darba dienās no 9:00 līdz 18:00
Tālrunis darba dienās darba laikā: +371 67 773365
E-pasts: info@tsc.lv 

Pirms ierīces nosūtīšanas lūdzam iepazīties ar ierīces drošas iepakošanas noteikumiem un datu atslēgšanu, kas pieejami AON nosūtītajā apliecinājuma vēstulē par apdrošināšanas gadījuma akceptēšanu.

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601