Izvēlne

Microsoft Office 365 līguma noteikumi

“Microsoft Office 365" pakalpojuma noteikumi

 

Šie noteikumi paredz kārtību, kādā notiek Microsoft Office 365  "Business Essentials", "Business Premium", "Business” licences aktivizēšana, pakalpojuma atslēgšana un tehniskā atbalsta nodrošināšana.

Noteikumos lietotie jēdzieni:

Bite – SIA “Bite Latvija”;

Klients – juridiska persona, kuras vārdā rīkojas pilnvarota persona, pieslēdzot/ atslēdzot Pakalpojumus;

Pakalpojums - Microsoft Office 365  "Business Essentials", "Business Premium" un/ vai "Business” licences;

Lietotājs – Klienta darbinieks/ pārstāvis, kam ir tiesības izmantot Pakalpojumu, pamatojoties uz Klienta pieteikumu vai Bites pakalpojuma līgumu.

 

1. PAKALPOJUMA PIESLĒGŠANA, ATSLĒGŠANA UN TEHNISKAIS ATBALSTS

1.1. Pakalpojums tiek pieslēgts un atslēgts, pamatojoties uz Klienta – juridiskās personas, pilnvarotā pārstāvja iesniegtu pieteikumu un/vai pamatojoties uz starp Biti un Klientu noslēgto Bites pakalpojuma līgumu. Pakalpojumus ir iespējams izmantot tikai, ja ir spēkā esošs Bites pakalpojuma līgums.

1,1,1,Lai pieslēgtu/ atslēgtu Pakalpojumu uz Klienta pieteikuma (turpmāk tekstā – Pieteikums) pamata, Pieteikumā Klients norāda licences aktivizēšanai vai pakalpojuma atslēgšanai nepieciešamo informāciju:

  • juridiskās personas nosaukums;
  • juridiskās personas reģistrācijas numurs;
  • juridiskā adrese (ēkas nr., iela, pilsēta, novads, pasta indekss);
  • uzņēmuma vadītāja vai pilnvarotās kontaktpersonas (Licences administratora) vārds, uzvārds, e-pasta adrese, kontakttelefons.

Par katru licences Lietotāju:

  • vārds, uzvārds, e-pasta adrese;
  • licences nosaukums;
  • licences versija (maksas vai izmēģinājuma versija)

1.1.2.Klientam ir pienākums patstāvīgi sekot līdzi informācijai par Pakalpojumu Lietotājiem, pieslēgt un atslēgt tos, informējot par to Biti. Bite piestāda rēķinu par visiem aktuālajiem Lietotājiem, kam tika aktivizēts Pakalpojums/ -i.

 

1.2. Pakalpojuma izmantošanai Lietotājam ir nepieciešams interneta savienojums telefonā, datorā vai planšetē.

1.3. Bitei ir tiesības jebkurā brīdī nekavējoties pārtraukt Pakalpojuma sniegšanu, ja Lietotāja iekārta (-as) satur nelicenzētu programmatūru vai datus, kas pārkāpj intelektuālā īpašuma aizsardzības regulējošo normatīvo aktu prasības (piemēram, Autortiesību likumu) vai arī tiek konstatēts, ka Pakalpojumu tehniski nav iespējams ierīkot, piemēram, Lietotāja iekārta (-as) neatbilst minimālajām tehniskajām prasībām.

1.4. Pēc Klienta Pieteikuma saņemšanas, Bite sazināsies ar Klienta pārstāvi, precizējot Pieteikumā noradīto informāciju, ja tas ir nepieciešams. Ja nekas nav precizējams, tad 3 darba dienu laikā Pieteikumā norādītājiem Klienta Lietotājiem tiek aktivizētas norādītās licences, nosūtot licences aktivizācijas informāciju juridiskās personas vadītājam vai pilnvarotajai kontaktpersonai (Licences administratoram) uz Pieteikumā norādīto e-pasta adresi.

1.4.1. Licences aktivizācijas informācija ietver sevī informāciju par Klientam izveidotajām e-pasta adresēm un piešķirtajām parolēm. Pēc informācijas saņemšanas Klientam ir pienākums nekavējoties nomainīt paroles.

1.5. Ja Klientam ir nepieciešams tehniskais atbalsts attālinātas pakalpojumu pieslēgšanas nodrošināšanai, Klients zvana uz Bites atbalsta tālruni 22550000 darba dienās no plkst. 9:00 līdz plkst. 17:00, kur atbalsts tiek sniegts latviešu, angļu un krievu valodā, un seko balss paziņojumu (IVR) ziņojumiem:

  • ja vēlaties uzzināt par Microsoft Office 365, nospiediet “6”;
  • ja vēlaties aktivizēt Microsoft Office 365, nospiediet “1”;
  • ja vēlaties saņemt tehnisko palīdzību, nospiediet “2”.

1.5.1. Klientam ir tiesības izvelēties attālināto Pakalpojumu pieslēgšanu. Attālinātas pakalpojumu pieslēgšanas laikā Klientam/ Lietotajam jānodrošina piekļuve Lietotāja datoram ar attālinātiem pieejas līdzekļiem (TeamViewer.com).

1.5.2. Izvēloties attālinātu pakalpojumu pieslēgšanu, Klients apliecina, ka:

  • ir informēts par riskiem, kas saistīti ar Pakalpojumu pieslēgšanu, izmantojot attālināto piekļuvi. Attālināto Pakalpojuma pieslēgšanu nodrošina Bites sadarbības partneris – SIA ALSO Latvia. 
  • apņemas necelt nekādas pretenzijas vai prasības pret Biti un/ vai SIA ALSO Latvia saistībā ar  izvēlēto pieslēgšanas veidu.

1.5.3. Klientam patstāvīgi ir jānodrošina, ka personas dati vai ierobežotas pieejamības informācija, kas atrodas uz Klienta datora, nebūtu pieejama Bitei vai trešajām personām, nodrošinot pakalpojumu attālinātu pieslēgšanu.


1.6. Pakalpojuma pieslēgšanas procesā pēc Klienta pieprasījuma var tikt veikta e-pastu migrācija no Pop3/imap, Exchange, Gmail elektroniskā pasta adresēm, tādā apmērā, kā tas ir tehniski iespējams.

1.7. Ja Klientam ir jau aktivizēta šī Pakalpojuma licence pie cita operatora un klients vēlas pārnākt pie Bites, Klients aizpilda iesnieguma formu, norādot sava uzņēmuma nosaukumu, reģistrācijas nr., licenču nosaukumus, skaitu un numurus, iepriekšējā operatora nosaukumu.

1.7.1. Parakstot šo dokumentu, tiek dota atļauja pārvietot pakalpojumu no pašreizējā licences nodrošinātāja pie jaunā.

1.8. Trīs darba dienu laikā pēc Pakalpojumu pieslēgšanas Klients var iesniegt Bite rakstveida pretenzijas par Pakalpojuma pieslēgšanas kvalitāti, kā arī saņemt konsultācijas tehnisko problēmu novēršanai. Ja šajā laikā no Klienta netiks saņemtas pretenzijas, tiks uzskatīts, ka Pakalpojums ir pieslēgts pilnā apmērā, bez pretenzijām par termiņiem un kvalitāti un Pakalpojuma pieslēgšana ir nodrošināta.

1.9. Klients ir tiesīgs atteikties no Pakalpojumu saņemšanas, brīdinot Bite par to 3 (trīs) darba dienas iepriekš. Pakalpojuma atslēgšanas gadījumā Pārrēķins par nepilnu mēnesi lietotu pakalpojumu netiks veikts un Klientam būs jāveic samaksa par to kalendāro mēnesi, kurā pakalpojumu sniegšana tika pārtraukta. 

1.10. Klients ir tiesīgs pieteikties uz vai atteikties no atsevišķu pakalpojumu saņemšanas, mainīt Lietotājus, licenču veidus, pieejas tiesības, informējot par to Bite 3 (trīs) darba dienas iepriekš.

1.11. Ja Bite Pakalpojumi Klientam tiek atslēgti, šis pakalpojums arī tiek atslēgts.
 
2. NORĒĶINU KĀRTĪBA 

2.1. Klientam jāveic norēķins par visiem tam sniegtajiem Pakalpojumiem saskaņā ar spēkā esošajiem Bite tarifiem un pakalpojumu cenām, kas norādītas Bite mājas lapā  www.bite.lv/biznesam

2.2. Klientam reizi mēnesī tiek izrakstīts viens rēķins par visiem Bite sniegtajiem pakalpojumiem klientam. Norēķinus Klients veic līdz rēķinā norādītajam samaksas termiņam, pamatojoties uz Bite izrakstīto.

2.3. Pakalpojuma maksa tiek aprēķināta ar brīdi, kad Klientam tiek nosūtītas Microsoft Office 365  licences (pieslēgšanas brīdī).
2.4. Licences maksu par pirmo kalendāro mēnesī aprēķina proporcionāli dienu skaitam no pakalpojuma ierīkošanas (pieslēgšanas) brīža līdz kalendārā mēneša beigām. Citos gadījumos jebkurš maksājums jāveic par pilnu kalendāro mēnesī (no mēneša pirmā līdz pēdējam datumam). Pakalpojumu atslēgšanas gadījumā pārrēķins par nepilnu mēnesi lietotu pakalpojumu netiks veikts un būs jāmaksā pilna mēneša maksa.
 
3. PUŠU TIESĪBAS UN PIENĀKUMI  

3.1.Klients:
3.1.1. nodrošina Lietotāju iekārtu atbilstību Pakalpojuma minimālajām tehniskajām prasībām, ar kurām var iepazīties vietnē https://products.office.com/lv-lv/office-system-requirements;
3.1.2. apliecina, ka ir iepazinies ar Microsoft Office 365 lietošanas noteikumiem kas pieejami vietnē: https://www.microsoft.com/lv-lv/servicesagreement/ un Pakalpojuma specifikāciju un funkcionalitāti kas pieejami vietnē: https://products.office.com/lv-lv/business/compare-office-365-for-business-plans, un tā atbilst Klienta vajadzībām;
3.1.3. sniedz pilnīgu un precīzu informāciju Pakalpojuma darbības nodrošināšanai;
3.1.4. veic samaksu par Pakalpojumu šajos noteikumos noteiktajā kārtībā un atbilstoši izrakstītajiem rēķiniem;
3.1.5. visā Pakalpojumu izmantošanas periodā nodrošina, lai visa programatūra Lietotāju datoros būtu licencēta, datortehnika darba kartībā un atbilsstoša Office 365 minimālām prasībām.
 
3.2. Bite:

3.2.1. šajos noteikumos noteiktajā kārtībā nodrošina Pakalpojuma licenču aktivizēšanu, tehnisko atbalstu un savlaicīgu informācijas sniegšanu par iespējamajām Pakalpojumu izcenojumu maiņām;
3.2.1.1. nodrošina produkta iegādes, licences aktivizācijas pieprasījuma un Tehniskā atbalsta bizness tālruni 25500000 darba dienās no plkst. 9:00-17:00.

3.2.1.2. ārpus Biznesa tālruņa darba laika, klientam ir iespēja sazināties ar Bite:

3.2.3. ir tiesīga ierobežot Pakalpojumu saņemšanu līdz brīdim, kad tiek veikts norēķins par neizpildītām saistībām;
3.2.4. ir tiesīga piesaistīt trešās personas pakalpojumu sniegšanai.
 
4. CITI NOTEIKUMI

4.1. Bite neuzņemas atbildību par Pakalpojuma vai programatūras izmantošanas traucējumiem vai neatbilstībām, ja to cēlonis ir Klienta vai atsevišķu Lietotāju darbība vai bezdarbība (piemēram: Klients pazaudējis pieejas paroles vai nav apmaksāts rēķinu un Pakalpojums ir atslēgts no Bites puses), ka arī neatbild par tiešu, netiešu vai nejaušu kaitējumu vai zaudējumiem, kas izriet no Pakalpojuma, programatūras izmantošanas vai tās funkcionalitātes atbilstības Microsoft licences noteikumiem.
4.2. Visi strīdi un nesaskaņas, kas radušies no šo Noteikumu neievērošanas, tiek risināti sarunu ceļā. Ja minētos strīdus sarunu ceļā atrisināt neizdodas, tie tiek risināti Latvijas Republikas tiesās saskaņā ar Latvijas Republikā spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem;
4.3. Šie pakalpojumu sniegšanas noteikumi stājas spēkā ar Klienta Pieteikuma iesniegšanu pakalpojumu saņemšanai un ir spēkā visu Pakalpojumu izmantošanas periodu.

 

Izdrukas versija 

 

 

Vai atbilde bija noderīga?

Klientu atbalsts

Zvani un uzzini vairāk!

1601