IT infrastruktūras apkalpošana

Uzticiet uzņēmuma IT infrastruktūru profesionāļiem! Mūsu speciālisti nodrošinās Jūsu uzņēmuma IT infrastruktūras nepārtrauktu un kvalitatīvu darbību.

Labākais risinājums tikai vienas konsultācijas attālumā

1

Aizpildiet pieteikuma formu, norādot Jūsu kontaktinformāciju, vai zvaniet uz telefona numuru +371 22550000

2

Mūsu kompetentie IT komandas profesionāļi palīdzēs atrast Jūsu uzņēmuma prasībām atbilstošākos risinājumus un piedāvājumu

3

Līgumu piegādāsim bez maksas visā Latvijā

Atstājiet Jūsu kontaktus un mēs ar Jums sazināsimies

Sadarbojoties iegūstiet vairāk

Profesionālas zināšanas

Bites speciālistu pieredze IT jomā ir mērāma gados un paveiktajos darbos

Tehniskais atbalsts

Sertificēti speciālisti un profesionālas konsultācijas pieejamas 24x7 režīmā

Līdzekļu ietaupījums

IT infrastruktūras labiekārtošana par pieejamām izmaksām visā Latvijā

Viens rēķins

Iespēja apvienot maksājumus par telekomunikācijām un IT vienā maksājumā

Datortehnikas IT apkalpošana

Ekonomiskais

Maziem uzņēmumiem vai individuāli nodarbinātajiem.

  • Apkalpošana attālināti
  • Reakcijas laiks 6h
  • Ierašanās pie klienta vienas darba dienas laikā
  • Printeru konfigurēšana
  • Klātienes vizītes par papildus samaksu

Pieteikties

Optimālais

Perfekti piemērots vidējiem uzņēmumiem.

  • Apkalpošana attālināti
  • Reakcijas laiks līdz 4 h
  • Ierašanās pie klienta vienas darba dienas laikā
  • Printeru konfigurēšana
  • Viena bezmaksas vizīte mēnesī

Pieteikties

Ekstra

Lieliem uzņēmumiem ar un bez filiālēm.

  • Apkalpošana attālināti
  • Reakcijas laiks līdz 3 h
  • Ierašanās pie klienta vienas darba dienas laikā
  • Printeru konfigurēšana
  • Viena bezmaksas vizīte mēnesī
  • Rezerves kopēšana visai darba stacijai

Pieteikties

*Iespējams arī individuāls risinājums atbilstoši klienta vajadzībām un tehniskajām iespējām.
**Iekļauto bezmaksas vizīšu skaits ir atkarīgs no apkalpojamo darbstaciju skaita un abonētā servisa līmeņa.

IT infrastruktūras apkalpošanas veidi

No datoru un datortīklu apkalpošanas līdz virtuālo un fizisko serveru administrēšanai un atbalstam.

Datortīklu apkalpošana

Individuāli aprēķinātas izmaksas


  • Tīkla maršrutētāju vai komutatoru apkalpošana un administrēšana
  • Tīkla iekārtu darbības uzraudzība
  • Esošā lokālā datortīkla pilnveidošana

Datoru apkalpošana

Izmaksas atkarīgas no izvēlētajiem pakalpojumiem


  • Pieteikumu reģistrācija un risinājuma nodrošināšana
  • Microsoft aktīvās direktorijas pārvaldība
  • Portatīvo un stacionāro datoru, monitoru, kā arī printeru apkope
  • Datorsistēmu diagnostika un remonts
  • Jaunu datoru uzstādīšana un sagatavošana darbam
  • Lokālo un tīkla printeru sākotnējā konfigurēšana un sagatavošana darbam

Virtuālo un fizisko serveru nodrošinājums

Individuāli aprēķinātas izmaksas


  • Serveru darbības uzraudzība 24x7
  • Pieteikumu reģistrācija un risinājuma nodrošināšana
  • Operētājsistēmas atjauninājumu uzturēšana
  • Operētājsistēmas darbības atjaunošana darbības pārrāvumu gadījumos
  • Servera programmatūras (aplikāciju) instalēšana un administrēšana
  • Virtuālo vai fizisko serveru sistēmas resursu palielināšana
  • Datu rezerves kopiju veidošana
  • Jaunu virtuālo vai fizisko servera uzstādīšana
  • Dokumentācijas uzturēšana

Ar IT infrastruktūras uzturēšanu saistīti pakalpojumi

IT audits

Neatkarīgs IT infrastruktūras vērtējums un rekomendāciju izstrāde, lai paaugstinātu IT darbības kvalitāti un samazinātu izdevumus

Uzzināt vairāk

IT konsultācijas

Pieredzējušu un profesionālu IT speciālistu konsultācijas un ieteikumi Jūsu uzņēmuma IT infrastruktūras uzlabošanai

Uzzināt vairāk

Uzraudzība

Uzticiet Jūsu uzņēmuma IT risinājumu un serveru uzraudzību pieredzējušiem ekspertiem 24x7 režīmā

Uzzināt vairāk

Biežāk uzdotie jautājumi

Tas ir atkarīgs no klienta izvēlētā pakalpojuma apjoma. Mēs piedāvājam dažādus sadarbības scenārijus, gan uzņemoties tikai noteiktu daļu no klienta IT infrastruktūras apkalpošanas, gan slēdzot līgumu par klienta uzņēmuma vispārēju IT infrastruktūras servisu un darbības nodrošināšanu.
Saņemot klientu pieteikumu par tehniskā atbalsta vai konsultācijas nepieciešamību, mūsu speciālists sazinās ar pieteikuma iesniedzēju. Abas puses vienojas par iespēju attālināti pieslēgties klienta datoram vai datortīklam. Radušās problēmas tiek atrisinātas, izmantojot specializētu un drošu programmatūru.
IT infrastruktūras apkalpošanas pakalpojums piedāvā nepārtraukti pieejamu tehnisko atbalstu, kā arī nodrošina klienta uzņēmuma IT infrastruktūras darbības kvalitāti. Izvēloties šo Bite OneIT pakalpojumu, mūsu klientu uzņēmumā nodarbinātie IT speciālisti var atļauties strādāt tikai darbalaikā un izmantot tiem pienākošos atvaļinājumus ar mierīgu sirdi.