Rēķinu samaksa

Termiņš: Saņemtais rēķins jāsamaksā līdz kārtējā mēneša 20. datumam.

Kas jānorādā maksājumā: Veicot samaksu interneta bankā, Tev jānorāda: summa un Tavs klienta numurs. Šo informāciju vari apskatīt mūsu sūtītajā SMS mēneša sākumā.

Ja Tu apmaksā rēķinu kādam citam Bites klientam, noteikti norādi viņa klienta numuru.

Apstiprinājums samaksai: Kad būsim saņēmuši no Tevis samaksu, nosūtīsim SMS uz Tavu numuru. Gadījumā, ja nevēlies saņemt šādu SMS, zvani 1601 vai raksti info@bite.lv vai čatā www.bite.lv un par to mūs informē.

Maksājuma dalīšana: Mēs uzskatām, ka rēķins ir samaksāts tikai tad, ja esam no Tevis saņēmuši pilnu samaksu norādītajai summai. Ja samaksa veikta daļēji, trūkstošā summa (pēc 20. datuma) tiek uztverta kā kavēts maksājums (parāds). Ja to nenosedz un nereaģē uz mūsu atgādinājumiem, esam tiesīgi ierobežot Tev sniegtos pakalpojumus, ja vien neesi individuāli vienojies ar mūsu konsultantu.

Aizpildi pieteikuma anketu un par pārējo nesatraucies. Mēs ar Tevi sazināsimies vienas darba dienas laikā un kāroto aizvedīsim līdz pat Tava nama durvīm, lai arī kurā Latvijas vietā Tu atrastos, pilnīgi par brīvu! Uz sadzirdēšanos!


Paldies, Tavs pasūtījums pieņemts!

Mēs ar Tevi sazināsimies vienas darba dienas laikā,
lai precizētu detaļas. Uz sadzirdēšanos! 

 

Aizpildi pieteikuma anketu un par pārējo nesatraucies. Mēs ar Tevi sazināsimies vienas darba dienas laikā un kāroto aizvedīsim līdz pat Tava nama durvīm, lai arī kurā Latvijas vietā Tu atrastos, pilnīgi par brīvu! Uz sadzirdēšanos!


Paldies, Tavs pasūtījums pieņemts!

Mēs ar Tevi sazināsimies vienas darba dienas laikā,
lai precizētu detaļas. Uz sadzirdēšanos!