Kā atjaunot pakalpojumus, ja tie bijuši ierobežoti?

Pakalpojumi tiks atjaunoti, līdzko būsim saņēmuši maksājumu no Tevis. Svarīgi saprast, ka pakalpojumi tiks aktivizēti tikai tajā brīdī, kad naudiņa būs ieripojusi mūsu kontā. Tādēļ rēķinies – ja samaksu veic skaidrā naudā, tas var ilgt līdz pat piecām dienām.

Ja pakalpojumus nepieciešams aktivizēt ātrāk:

Situācijā, ja Tev pie mums ir 3 pilni samaksāti rēķini un dotajā brīdī ir bijis tikai viens nenomaksāts rēķins, veicot samaksu, Tu vari norādīt, ka Tev nepieciešams, lai mēs pakalpojumu atjaunotu pirms naudas saņemšanas.

Šo informāciju vari nodot šādi:

Sazvanot klientu atbalsta komandu uz 1601 vai 25851601;

Ieejot kādā no mūsu Bites saloniem un parādot maksājuma uzdevumu;

Piereģistrējot maksājumu www.manabite.lv 

Ja tev pie mums jau ir 6 samaksāti rēķini, tad – zvani mums uz numuru 1601 -> nospied 1 -> nospied 3 un seko instrukcijām.

Ja Tev pie mums jau ir 2 kavēti maksājumi, tad pakalpojumus varēsim atjaunot dažos gadījumos, uzrādot maksājuma uzdevumu par maksājuma veikšanu. To vari atsūtīt mums uz info@bite.lv vai ienest kādā no Bites saloniem, vai atsūtīt pa faksu +37125850125.

Aizpildi pieteikuma anketu un par pārējo nesatraucies. Mēs ar Tevi sazināsimies vienas darba dienas laikā un kāroto aizvedīsim līdz pat Tava nama durvīm, lai arī kurā Latvijas vietā Tu atrastos, pilnīgi par brīvu! Uz sadzirdēšanos!


Paldies, Tavs pasūtījums pieņemts!

Mēs ar Tevi sazināsimies vienas darba dienas laikā,
lai precizētu detaļas. Uz sadzirdēšanos! 

 

Aizpildi pieteikuma anketu un par pārējo nesatraucies. Mēs ar Tevi sazināsimies vienas darba dienas laikā un kāroto aizvedīsim līdz pat Tava nama durvīm, lai arī kurā Latvijas vietā Tu atrastos, pilnīgi par brīvu! Uz sadzirdēšanos!


Paldies, Tavs pasūtījums pieņemts!

Mēs ar Tevi sazināsimies vienas darba dienas laikā,
lai precizētu detaļas. Uz sadzirdēšanos!