Vēstule Bites klientiem no Bites vadītāja

2015 12.18

Pēdējo nedēļu laikā mēs saņemam informāciju par to, ka viens no operatoriem – Tele2 – zvana mūsu klientiem un izplata nepatiesu informāciju par Bites slikto finansiālo stāvokli, aiziešanu no Latvijas tirgus un citus melus. Vienu no piemēriem iespējams noklausīties šeit

 

Mēs esam ierakstījuši vairākas šādas sarunas un vērsušies atbildīgajā iestādē – Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, ar lūgumu apturēt šo slikto praksi un negodīgo konkurences paņēmienu. Taču, kamēr lieta vēl tiek izskatīta, Tele2 aizvien izplata šos melus un turpina sliktu komercpraksi.

 

Ieskatoties tikai tajā, ko raksta mediji, ir grūti atšķirt patiesību no meliem, un ne visiem ir laiks iedziļināties un uzmeklēt patiesos faktus un datus, tādēļ liela daļa mūsu klientu tiek apmuļķoti.

 

Lai izskaidrotu situāciju un patiesos faktus mūsu klientiem, es lūdzu ikvienu, kurš ir saņēmis šādu informāciju, sazināties, zvanot uz 1601 vai rakstot uz info@bite.lv. Mana komanda tūdaļ pat sazināsies ar ikvienu, atbildēs uz visiem jautājumiem un sniegs patiesu informāciju par Bites finansiālo situāciju. 

 

Ar cieņu, 
Freds Renčaks

2017 03.13

Bite investē 85 000 EUR, lai sniegtu vēl labāku klientu servisu

Pieaugot pārdoto viedtālruņu skaitam, ir svarīgi nepārtraukti attīstīt arī klientu servisu, sekojot aktuālajām vajadzībām.

Lasīt tālāk
2016 12.27

Bite savam pārklājumam pievieno vairākus desmitus 4G+ staciju

Bite savam pārklājumam divu mēnešu laikā pievieno 80 jaunas 4G+ stacijas, kas ievērojami uzlabo mobilā interneta jaudu un ātrumu.

Lasīt tālāk