Bezmaksas pakalpojumi

Aizmirsi telefonu vai tam izlādējusies baterija? Sēdi teātrī vai svarīgā sanāksmē?  Pieslēdz savam numuram balss pastu un ļauj tam veikt Tavas privātās sekretāres funkcijas!

 

Lai pieslēgtu pakalpojumu

 

  • sūti īsziņu „Pasts+” uz numuru 1600 vai ienāc www.manabite.lv, sadaļā „Mani pakalpojumi”,
  • ja aktivizēšana būs bijusi veiksmīga, Tu saņemsi īsziņu ar tekstu: „Gatavs! Tev ir pieslegts balss pasts! Tagad tik jagaida zinas! Tava Bite”

 
Lai noklausītos Tev atstātās ziņas, zvani 1611.
 
Ņem vērā!

 

  • Pieslēdzot balss pastu, Tev automātiski tiks atslēgts zvanu reģistra pakalpojums, bet gadījumā, ja Tev atstātās ziņas garums nepārsniegs 3 sekundes, tā netiks saglabāta Tavā balss pastkastē, bet Tu saņemsi īsziņu, ka Tev kāds ir zvanījis.

 

Ja Tev ir pieslēgts balss pasts

 

  • Brīdī, kad kāds Tev zvanīs, un Tu neatbildēsi vai Tavs telefons būs izslēgts, zvanītājs dzirdēs paziņojumu: „Sveiki, Tu esi nonācis Bites balss pastkastītē, ierunā savu ziņu!”. 

 

Ja zvanītājs gribēs atstāt Tev ziņu, tad varēs to izdarīt pēc signāla. Viņam būs jāmaksā tikai kā par zvanu uz Biti, bet par atstāto ziņu papildus nebūs jāmaksā ne santīma!

 

  • Savukārt Tu saņemsi īsziņu no telefona numura 1611 ar tekstu: „Kamēr nebiji sasniedzams, kāds Tev bija zvanījis.” Īsziņas tekstā būs norādīts zvanītāja numurs un kad tieši tika zvanīts.

 

Personīgais sveiciens

 

  • Tu vari ierunāt arī pats savu sveicienu, ko vien gribi, vai arī izvēlēties kādu no mūsu piedāvātajiem - tusētāja, aizņemtā, klasisko, runātāju un protams seksīgo variantu, ko atradīsi balss pasta iestatījumos, zvanot uz 1611 un spiežot 2.

 

+371 25850113

  • Izmanto šo numuru, lai piekļūtu savai balss pastkastītei, ja Tavs telefons nav pa rokai vai tam ir izlādējusies baterija, un gaidāms svarīgs zvans. Zvanot uz +371 25850113, Tev vajadzēs ievadīt tā telefona numuru un iepriekš Tevis izveidoto paroli, kura pastkastītei vēlēsies piekļūt.
  • Ja Tavam telefona numuram ir pieslēgts pakalpojums Numura slēpšana, Tu savai balss pastkastītei varēsi piekļūt zvanot uz +371 25850113, jo mēs taču neredzam Tavu numuru

 

Parole

  • 4-10 ciparu kombinācija, ko Tev jāizveido balss pasta iestatījumos, zvanot uz 1611. Bez šīs paroles noklausīties atstātās ziņas, zvanot no cita telefona numura, nevarēsi.

 

Lai atslēgtu balss pasta pakalpojumu:

  • sūti īsziņu „Pasts-” uz numuru 1600.
  • Kad balss pasts būs atslēgts, Tu saņemsi īsziņu: „Gatavs, balss pasts Tev ir atslegts. Jauku dienu! Tava Bite.
 

 

 

 

 

 

SVARĪGI: Izmantojot tarifu plānus Piektdiena, Pērkons, Tandēms, Bite 1, Bite 2, 1.49, Bite 3.47, Bite 5.55, Bite 8.43 vai Starta tarifus, atrodoties viesabonēšanā un pieslēdzoties kādam no draudzīgo operatoru tīkliem, balss pasts nedarbosies. Tu varēsi piekļūt Tev iepriekš ierunātajām ziņām, bet zvanītāji jaunu ziņu Tev atstāt nevarēs.

     

    IESPĒJAMS, VĒL SVARĪGĀK: Izmantojot jebkuru citu pieslēguma veidu vai BiFri, balss pasts viesabonēšanā darbosies. Bet uzmanies - ja kāds Tev vēlēsies atstāt ziņu, par to jāmaksā būs Tev. Maksa tiks aprēķināta kā ienākošais + izejošais zvans saskaņā ar viesabonēšanas tarifiem. Arī ziņas noklausīšanās maksās saskaņā ar tarifu izejošajiem zvaniem uz Latviju, atkarībā no tā, kurā pasaules malā Tu atrodies.

    • Lai piekļūtu savai balss pastkastītei, atrodoties viesabonēšanā, zvani uz 1611 (Eiropas Savienības valstīs) vai +371 25850111.

     

     

    MAZĀK SVARĪGAS DETAĻAS:

    • Tu vari saglabāt balss pastkastītē līdz pat 20 balss ziņām.
    • Vienas atstātās ziņas garums nevar pārsniegt 10 minūtes.
    • Maksimālais personīgais sveiciena garums ir 2 minūtes.
    • Tev atstāto un saglabāto ziņu derīguma termiņš ir neierobežots. Tās tiks glabātas līdz brīdim, kamēr vien Tu izmantosi balss pastu, to neatslēdzot.

    Saņemt rēķinu pa e-pastu ir daudz ērtāk, nekā gaidīt pastkastē iekrītam reālu aploksni.

     

    Turklāt šādai rēķina saņemšanai ir savas priekšrocības - tas ir bez maksas (papīra rēķina piegāde maksā 0,53 EUR) un tā Tu vari bez maksas saņemt arī detalizētu sarunu pārskatu.

     

    Ja kas, rēķinu Tu varēsi apskatīt arī pašapkalpošanās lapā www.manabite.lv, kur tas glabāsies 6 mēnešus. Pat tad, ja izdzēsīsi saņemto e-pastu.

     

    Un vēl - rēķinu mēs sūtām arī īsziņā. Un sūtām arī apstiprinājuma SMS par saņemtu maksājumu pēc tam, kad esi apmaksājis rēķinu. Par šīm īsziņām, protams, nekas nav jāmaksā. Lai Tu nepalaistu garām rēķina īsziņu, lūdzu pārbaudi manabite.lv, vai Tava kontaktinformācija ir pareiza.

     

    Pieteikties rēķinam e-pastā var:

     

     

    Elektronisko rēķinu varēsi aplūkot, ja Tavā datorā ir uzstādīta programma Adobe Reader. Ja Tev šīs programmas nav, lejupielādē to bez maksas no interneta lapas http://get.adobe.com/reader.

     

    Tu vari izvēlēties saņemt elektronisko rēķinu arī rekini.lv sistēmā „epay” vai Swedbank, GE Money Bank, DnB, Nordea vai SEB bankas internetbankā.

    Kļūsti par Bites klientu, neizejot no mājām

     

    Lai pievienotos Bitei, Tev pat nav jāiziet no mājas. Tu vari kļūt par Bites klientu, izmantojot bezmaksas tiešo piegādi! Tas ir vienkārši, ātri un pilnīgi par brīvu.

     

    Viss, kas Tev jādara – jāpiezvana uz bezmaksas tālruni 25851601 vai jāaizpilda un jānosūta mums anketa.

     

    Mēs sazināsimies ar Tevi divu darba dienu laikā un, ja nepieciešams, palīdzēs Tev izvēlēties piemērotāko tarifu plān. Par turpmāko Tev nav jāuztraucas – lai kurā Latvijas vietā Tu būtu, mēs bez maksas nogādāsim Tev līgumu un SIM karti vēlākais divu darba dienu laikā.

    Nepalaid garām nevienu zvanu ar zvanu reģistru

     

    Ja Tev kāds zvana, kamēr Tavs telefons ir izslēgts, vai atrodies ārpus pārklājuma zonas, mēs nosūtīsim Tev īsziņu ar zvanītāja numuru un zvana laiku. Ne Tev, ne zvanītājam par to nebūs jāmaksā.

     

    Pieslēdz šo pakalpojumu sūtot īsziņu ar tekstu ZR+ uz numuru 1600, ja vēlies atslēgt, sūti īsziņu ZR-

    Ja esi telefonu aizmirsis, vai tā baterija drīz izlādēsies, vai arī tas ir pazaudēts vai nozagts, pāradresē ienākošos zvanus uz citu numuru. To var izdarīt gan ar attiecīgo funkciju telefonā, gan piezvanot mums uz 1601 vai 25851601 un norādot telefona numuru, uz kuru pāradresēt zvanus. Tieši tāpat var arī atslēgt pāradresāciju.

     

    Cik tas maksā?

     

    Pāradresācija maksa saskaņā ar pieslēgto tarifu plānu. Pāradresācija uz Bites numuriem ir bezmaksas.

     

    Kas to var lietot?

     

    Šo pakalpojumu var izmantot visi Bites klienti.

     

    Pieslēgšana:

     

    • piezvani Klientu apkalpošanas nodaļai uz 1601 (no Bites numuriem) vai 25851601 (no citu operatoru numuriem) un norādi telefona numuru, uz kuru pāradresēt zvanus;
    • uzmeklē telefonā pāradresācijas funkciju un ieslēdz to.

     

    Atslēgšana:

     

    • piezvani Klientu apkalpošanas nodaļai;
    • kad telefons ir atradies vai uzlādēts, izslēdz pāradresācijas funkciju izvēlnē.

     

    Ko vēl ir vērts zināt:

     

    • Zvanus var pāradresēt tikai uz vienu telefona numuru.
    • Zvanus var pāradresēt tikai uz abonentu numuriem vienas valsts ietvaros.
    • Pasūtot zvanu pāradresēšanas pakalpojumu, Tu nevarēsi izmantot pakalpojumu Zvanu reģistrs un citus ar to saistītos pakalpojumus.

    Ja beidzas kredīts Bites Kartē, to var papildināt arī no cita Bites konta

     

    Šo pakalpojumu sauc mobilais pārskaitījums, un tas darbojas ļoti vienkārši – ja Tev beidzas kredīts, vari palūgt jebkuram citam Bites Kartes vai Bites Pieslēguma lietotājam, lai to papildina.

     

    To var izdarīt tieši no telefona, nekrāmējoties ar atjaunošanas kodiem un banku pārskaitījumiem.

     

    Kā tas darbojas?

     

    Ja Tu esi Bites klients, pakalpojuma „Mobilais pārskaitījums” lietošanu vari aktivēt ar vienu SMS. Biznesa klientiem šo pakalpojumu pieslēdz klientu menedžeris.

     

    Ko rakstīt un kurp sūtīt?

     

     Īsziņas tekstsSūti uz bezmaksas numuruPaskaidrojums
    Aktivēt pakalpojumu „Mobilais pārskaitījums”PP+1600Vienreiz aktivē un pēc tam lieto vienā mierā.
    Pārskaitīt summu

    PP B,BB 371xxxxxxxx

    Piem., PP 1,20 37125544311

    1600PP ir pakalpojuma atslēgas vārds, B,BB ir summa eiro, 371xxxxxxxx ir Bites Kartes lietotāja telefona numurs, kuram tiek pārskaitīta summa
    Ja esi kļūdījies, 5 minūšu laikā pārskaitījumu vari atcelt. Ja vēlies, šo pakalpojumu vari arī atslēgt.
    Atcelt pārskaitījumuSTOP1600Mobilo pārskaitījumu var atcelt 5 minūšu laikā pēc tā ierosināšanas (ja esi nejauši kļūdījies, piemēram, telefona numurā).
    Atslēgt pakalpojumu „Mobilais pārskaitījums”STOP PP1600Tu vairs nevarēsi veikt mobilo pārskaitījumu.
    Papildināt kredītu var palūgt ar SMS palīdzību. Ja saņēmējs to apstiprina, papildinājums notiks automātiski.
    Saņemt pārskaitījumu (Bites Kartes lietotājs lūdz pārskaitījumu kādam citam)

    LUDZU B,BB 371xxxxxxxx

    Piem., LUDZU 3,99 37125900111

    1600

    Ludzu ir pakalpojuma atslēgas vārds, B,BB ir summa latos, 371xxxxxxxx ir klienta, kuram Bites kartes lietotājs lūdz papildināt kredītu, telefona numurs. Persona, kas saņem lūgumu, var to apstiprināt, atbildot uz īsziņu ar „Ja”.

     

    • Ja Tu izmanto BiFri, SMS komandas sūti uz bezmaksas numuru 1603!

     

     

    Kas jāzina, ja gribi lietot mobilo pārskaitījumu vai saņem lūgumu papildināt kāda kontu:

     

    • Maksimālā mobilā pārskaitījuma summa ir 7,11 EUR.
    • Ja pārskaitījums tiek veikts no Bites Pieslēguma, tā summa tiks pieskaitīta ikmēneša rēķinam.
    • Bites Kartes lietotāji var aktivizēt mobilā pārskaitījuma pakalpojumu tikai pēc pirmās kredīta papildināšanas.
    • Mobilo pārskaitījumu var veikt tikai no Bites numuriem (Bites Kartes vai Bites Pieslēguma). Pakalpojums nedarbosies, ja mēģināsi veikt pārskaitījumu no citu operatoru numuriem.
    • Bites Pieslēguma klienti var veikt tikai vienu mobilo pārskaitījumu dienā, bet Bites Kartes lietotāji – saņemt ne vairāk kā 2 mobilos pārskaitījumus dienā.
    • Bites Kartes lietotāji var izmantot pārskaitīto summu tikai Bites pakalpojumu apmaksai.
    • Bites Kartes konta derīguma termiņš tiek pagarināts tikai tad, ja summa tiek saņemta no Bites pastāvīgā pieslēguma lietotāja un ir vismaz 1,42 EUR apmērā.
    • Mobilo pārskaitījumu uz nepareizu numuru mēs atcelsim 5 minūšu laikā pēc tā veikšanas. Atceļot pārskaitījumu vēlāk, šo summu atgūt vairs nevarēsi.

    Beidzies kredīts, bet steidzami jāpiezvana vai jānosūta SMS?

     

    Tikai Bites Kartes un Bites Pieslēguma lietotāji var nosūtīt vēl vienu SMS vai veikt vienas minūtes garu zvanu uz Bites, LMT, Tele2 vai Lattelecom tīklu, kad Bites Kartes kredīts ir beidzies vai uzstādītais Bites Pieslēguma izmaksu kontroles limits ir sasniegts. SOS zvans vai SMS Tev būs pieejams pēc katras kredīta papildināšanas reizes.

    Informācijas pārkopēšana no telefona uz telefonu bez galvassāpēm

     

    Tā kā gribētos jaunu telefonu, bet, kā iedomājies par informācijas pārkopēšanu no vecā, tā vairs negribas? Vai jādod telefons remontā, bet tur datu saglabāšana nav garantēta? Mums ir jaunums, kas šo problēmu atrisina ļoti eleganti.

     

    Bites saloni Rīgā, Merķeļa ielā 2, Spicē, Alfā un Molā ir apgādāti ar ierīci, kura slēpjas aiz noslēpumaina nosaukuma UME - Universal Memory Exchanger jeb universālā atmiņas pārnešanas iekārta.

     

    Tā tiek galā ar praktiski visiem telefoniem, ja vien tie nav bojāti un  spēj pārkopēt no viena telefona uz otru pilnīgi visu tā saturu - gan kontaktus no SIM kartes, gan citu vajadzīgo no telefona iekšējās atmiņas, piemēram, īsziņas. Turklāt tā ļauj pārkopēt datus ne tikai uz citu telefonu vai SIM karti, bet arī uz zibatmiņu vai SD karti, ja vienkārši gribi tos paglabāt drošībā katram gadījumam.

     

    Ja satraucies par datu drošību, vari būt mierīgs - ierīce datus tikai pārnes, bet pati neko nesaglabā.

     

    Un pats labākais - tas ir pilnīgi par brīvu!

    Izmantojot e-pastu telefonā, vari:

     

    • mobilajā telefonā saņemt un lasīt vēstules no jebkuras personīgās vai darba e-pasta kastītes;
    • atbildēt uz saņemtajām vēstulēm un tās pārsūtīt;
    • izveidot adrešu grāmatu;
    • lejupielādēt un caurskatīt pievienotos dokumentus;
    • saglabāt telefonā attēlus, melodijas un cita veida failus, kas pievienoti vēstulei.

     

    Tas viss darbojas jebkurā telefona aparātā! Tev tikai jāieslēdz sava e-pasta sistēmā automātisko vēstuļu pārsūtīšanu uz telefonu.

     

    Vēstules pārsūtot, izmanto BCC (Blind Carbon Copy; slēptā kopija) opciju - tādejādi tiks saglabāta sūtītāja sākotnējā adrese.

     

     

     

    Kā tas darbojas?

    • Par katru vēstuli, kas ienāks Tavā e-pasta kastītē, saņemsi bezmaksas SMS paziņojumu.
    • SMS paziņojumā būs aktīvā saite uz vēstuli, kuru atverot, Tu piekļūsi visam vēstules tekstam.
    • Mobilajā e-pasta kastītē tiek saglabātas 40 pēdējās vēstules (vienas vēstules lielums – ne vairāk kā 5 МB).
    • Darbojas surogātpasta (SPAM) filtrs.

     

    Pieslēdzot Premium pakalpojumu, varēsi:

    • Pasta kastītei izveidot lietotāja vārdu (piem., tavsvards@biteplus.lv);
    • Saņemt pilnu vēstules saturu kā MMS īsziņu;
    • Saglabāt pat līdz 100 pēdējām vēstulēm.

     

    Pirmo reizi saņemot e-pastu, Tev pienāks īsziņa ar informāciju par vēstules sūtītāju un saiti uz pilnu saņemtās vēstules tekstu. Atverot šo saiti, varēsi izlasīt visu vēstuli, bet sadaļā „Iestatījumi“ varēsi izvēlēties sev ērtāko veidu, kādā turpmāk vēlēsies saņemt paziņojumus par ienākušo e-pastu.

    Par saņemto vēstuli informē aktīvā SMS ziņa.Par saņemto vēstuli paziņo parastā SMS īsziņa.Saņemtā vēstule tiek atsūtīta ar MMS ziņu.Saņemtā vēstule tiek atsūtīta ar SMS ziņu.
    Standarta lietošanaIzvēles variantsIzvēles variants
    Tikai Premium pakalpojuma abonentiem
    Izvēles variants
    Kā tas notiek?
    Tu saņemsi īsziņu ar informāciju par vēstules sūtītāju un saiti uz pilnu saņemtās vēstules tekstu.Tu saņemsi īsziņu ar informāciju par sūtītāju un vēstules tēmu.Saņemtās e-pasta vēstules teksts tiek atsūtīts uz telefonu kā MMS ziņa.Saņemtās e-pasta vēstules teksts tiek atsūtīts uz telefonu vienā vienu vai vairākās īsziņās.
    Priekšrocības un trūkumi

    Vēstuli varēsi izlasīt, atverot īsziņā norādīto saiti un pieslēdzoties internetam mobilajā telefonā. Tu varēsi izvēlēties, kuras vēstules vēlies atvērt un lasīt, kuras – nē.

    Varēsi ērti atbildēt uz saņemto vēstuli, bet telefonā vienkārši lejupielādēt pievienotus failus.

    Vēstuli varēsi izlasīt pieslēdzoties internetam mobilajā telefonā un atverot linku: http://mail.biteplus.lv. Te būs redzamas visas saņemtās vēstules.

    Izmantojot šo veidu, saņemsi informāciju par atnākušo vēstuli, tomēr, lai to izlasītu, nepieciešams pieslēgties http://mail.biteplus.lv.

    Lai varētu izlasīt vēstuli, nav jāpieslēdzas internetam telefonā – viss vēstules saturs uzreiz ir redzams MMS ziņā. Taču, saņemot vēstules kā MMS ziņas, nevarēsi lejupielādēt pievienotos failus – to varēsi izdarīt, tikai pieslēdzoties internetam telefonā un atverot http://mail.biteplus.lv, kur būs redzamas visas saņemtās vēstules.

    Uz vēstuli vari atbildēt ar MMS ziņu, izmantojot telefona standarta funkcijas.

    Šo veidu iesakām izvēlēties tikai gadījumā, ja pārējie veidi Tev nav piemēroti.

    Atbildēt uz saņemto vēstuli varēsi tikai pēc pieslēgšanās internetam telefonā un atverot http://mail.biteplus.lv.

     

     

    Kā aktivēt e-pasta saņemšanu telefonā?

    1. veids – telefonā.
    Telefonā atver http://mail.biteplus.lv, sadaļā „E-pasts” ievadi prasīto informāciju par savu e-pasta kastīti un seko norādījumiem.
    Ņem vērā, ka visiem Bites klientiem un BiFri lietotājiem ir mobilā e-pasta adrese: telefonanumurs@biteplus.lv (piem. 37120000000@biteplus.lv).

    Ja šādi neizdodas, mēģini otru veidu.

     

    2. veids – datorā.
    Izvēlies attiecīgo zemāk norādīto e-pasta piegādātāju un noskaidro nepieciešamo informāciju.

    E-pastus telefonā principā var saņemt no jebkuras pastkastītes. Vēstuļu pārsūtīšanu uz telefonu vari uzstādīt pats vai arī palūgt IT administratoru. Tev tikai visu ienākošo vēstuļu kopijas jāpāradresē („Forwarding”) uz adresi „telefonanumurs@biteplus.lv” (piemēram, 37120000000@biteplus.lv).Vēstules pārsūtot kā BCC (Blind Carbon Copy; slēptā opcija), tiks saglabāta sūtītāja sākotnējā adrese.

     

     

    Cik tas maksā?

    • E-pasta vēstules saņemšana, izlasīšana un nosūtīšana mājas lapā ir par brīvu, izmaksā tikai pieslēgšanās pie interneta telefonā.
    • Par patērētajiem MB maksa ir atbilstoši Tavam tarifu plānam.
    • Premium pakalpojuma abonements maksā 0,58 EUR/mēnesī. Ja esi izvēlējies šo pakalpojumu, atbildot uz vēstuli arī ar MMS īsziņu, tiks aprēķināta MMS īsziņu sūtīšanas standarta cena.

     

    Papildus jautājumi?

    Vairāk informācijas par interneta tarifiem un citiem jautājumiem saņemsi, zvanot uz telefonu 1601.

    Vai es varu saņemt e-pastus arī savā mobilajā telefonā? 

    E-pastus iespējams saņemt jebkurā telefonā ar mobilā interneta (WAP) funkciju. Ja kaut kas tomēr nedarbojas, pārbaudi, vai telefona iestatījumos kā interneta piekļuves punkts APN ir norādīts ‘wap’ (ja ir ‘internet’, lapa nebūs pieejama).
    Man ir atsūtīta e-pasta vēstule, taču to nesaņēmu mobilajā telefonā. Kāpēc tā un ko man darīt?

    1. Vispirms noteiksim, vai tavu mobilo e-pasta kastīti „pazudusī" e-pasta vēstule ir sasniegusi.

    • Ja noteikti zini, ka Tev bija jāsaņem e-pasta vēstule mobilajā telefonā, taču nesaņēmi īsziņu par tās saņemšanu, mēģini atvērt visu saņemto vēstuļu sarakstu.
    • Telefonā atrodi interneta pārlūku un tajā ievadi adresi http://mail.biteplus.lv. Atvērtajā lapā atradīsi visu saņemto e-pasta vēstuļu sarakstu.

    2. "Pazudušās" vēstules nav!

    Ja neredzi meklējamo vēstuli sarakstā, tad:

    • vēstule ir izsūtīta uz nepareizu adresi,
    • pēc šīs „pazudušās” vēstules jau esi saņēmis 40 jaunas un vecā vēstule tika nomainīta pret jaunu,
    • vēstule tika bloķēta. Tādā gadījumā raksti uz: info@bite.lv un norādi vēstules saņēmēja telefona numuru un laiku, kad vēstulei bija jāpienāk.

    3. "Pazudusī" vēstule ir!

    Ja sarakstā redzi trūkstošās vēstules, tas nozīmē, ka vēstules Tavu pastkastīti sasniedz, taču Tu nesaņem īsziņu, kas informē par jaunām vēstulēm.

    Par jaunām vēstulēm informējošas īsziņas vari nesaņemt, ja:

    • vēstule tika atsūtīta „klusuma režīmā” vai
    • ja Tavā telefonā šis pakalpojums nav izmantojams tehnisko parametru dēļ.

    Kad netiek sūtītas informatīvās īsziņas?

    Paziņojuma īsziņa par jaunām vēstulēm, kas atnākušas uz Tavu pastkastīti, netiek sūtīta:

    • naktī -no pulksten 23 vakarā līdz pulksten 7 rītā, tomēr šo laiku vari nomainīt pastkastītes iestatījumos;
    • ja pastkastītes iestatījumos norādīts nesūtīt informatīvās īsziņas par jaunu vēstuļu saņemšanu;
    • ja sistēma saņemto vēstuli atpazīst kā SPAM (surogātpastu) tipa vēstuli.

    Ja neesi pārliecināts par „klusuma režīma” iestatījumiem, telefonā atver lapu http://mail.biteplus.lv. Izvēlies sadaļu „Iestatījumi”, tad – „Klusuma režīms”. Tur pārbaudi, vai ir iezīmēts iestatījums „Informēt par jaunām vēstulēm ar īsziņu" un kāds „klusuma” posms ir izvēlēts.

    Kā pārbaudīt, vai telefons tehniski spēj saņemt sūtītos paziņojumus par e-pasta saņemšanu?
    • Par jaunas vēstules pienākšanu saņemsi aktīvo SMS īsziņu (tehniskā valodā runājot, WAP PUSH īsziņu, kas Tev pienāk acumirklī, bez kavēšanās). Daļa vecāku telefonu modeļu šo ziņojumu veidu varētu nesaprast.
    • Ja ziņojumus par jaunām vēstulēm agrāk neesi saņēmis un nesaņem arī tagad, tas nozīmē, ka Tavs telefons nesaprot WAP PUSH ziņojumus. Tādā gadījumā jānomaina paziņojuma veids uz parasto SMS īsziņu.
    • Ja agrāk saņēmi paziņojumus par jaunām vēstulēm, bet tagad vairs nesaņem, nomaini paziņojuma veidu uz parastu SMS īsziņu. Iespējams, Tavs telefons nav pilnībā tehniski savietojams ar „Aktīvās SMS īsziņas” ziņojuma veidu un pieņem tikai ļoti nelielu aktīvo paziņojumu skaitu. Saņēmis vairākus aktīvos paziņojumus, Tavs telefons jaunus vairs nerāda.
    • Tiem telefoniem, kas nesaprot (nesaņem) „Aktīvās SMS īsziņas”, ir jānomaina iestatījumi. Tas ir izdarāms, mobilajā telefonā atverot lapu http://mail.biteplus.lv. Izvēlies sadaļu „Iestatījumi”—►„Paziņojuma veids” —►„Aktīvā SMS īsziņa" nomaini uz „Parasta SMS īsziņa” —►„Saglabāt”.

     

    Mēs Bitē neprasām samaksu par daudziem papildpakalpojumiem, par kuriem, iespējams, Tev citur jāmaksā. Tu saņem vairāk, maksājot mazāk.

     

    Pakalpojuma nosaukumsCena
    Bites Kartes kredīta papildināšana0,00 EUR
    „Zvanu reģistrs” – atskaite par nesaņemtajiem zvaniem0,00 EUR
    SMS piegādes atskaite0,00 EUR
    Maksa par zvana savienojumu0,00 EUR
    Līdzsavienojums un konferences zvans 0,00 EUR
    Detalizēts sarunu pārskats Bites Pieslēgumam0,00 EUR
    Ienākošā zvana numura uzrādīšana0,00 EUR
    Sava numura slēpšana0,00 EUR
    Bites numura atjaunošana0,00 EUR
    Bites SIM kartes maiņa0,00 EUR
    Jauna numura pieslēgšana0,00 EUR
    Tarifu plāna nomaiņa0,00 EUR
    Starptautiskais pieslēgums0,00 EUR
    Pieslēguma numura nomaiņa0,00 EUR